Aviseringar
Rensa alla

Spy av sperma


Be honom äta lite bättre? Jag och mitt ex försökte ju utforska det där med hur smak påverkar, genom att jag åt saker i stora mängder under en period och sedan fick hon säga vad hon tyckte. Ibland visste hon inte om vad jag ätit, så det var mer än bara placebo.

Saker som gav positiva resultat:
Mycket vatten - det smakade mindre.
Ananas och banan - smakade bättre.
Har för mig att även Kaffe gav positivt resultat, men minns inte säkert.

Saker som gav negativa resultat:
Vitlök
Alkohol


   
SvaraCitera

går väl inte o säga enbart efter engång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Saker som gav negativa resultat:
Vitlök
Alkohol

Han hällde i sig typ 2 liter vodka, några öl och lite jägermeister i helgen [rolleyes]

Men jag vill bara förtydliga att det är inte på grund av smaken som jag spydde. Isåfall skulle jag ha spytt direkt, vilket jag inte gjorde.


   
SvaraCitera

uppenbar:

Han hällde i sig typ 2 liter vodka, några öl och lite jägermeister i helgen [rolleyes]

Du tror inte att det kan ha med det att göra? [bigsmile]

uppenbar:

Men jag vill bara förtydliga att det är inte på grund av smaken som jag spydde. Isåfall skulle jag ha spytt direkt, vilket jag inte gjorde.

Nej, jag förstod det, men olika smak kommer ju egentligen av att det innehåller olika ämnen, och sådant som smakar illa innehåller ju (generellt sätt) dåliga ämnen. Det är ju liksom därför vi har smaksinnet [y]


   
SvaraCitera

Har hänt mig med, fast utan spyandet, dvs. magen typ vänt sig ut och in... har inte varit något problem förut, har väl hänt någon gång.. kan ju vara så i din kompis fall också.. att det bara var en oturs gång[tard]


   
SvaraCitera

lilasmet:

Har hänt mig med, fast utan spyandet, dvs. magen typ vänt sig ut och in... har inte varit något problem förut, har väl hänt någon gång.. kan ju vara så i din kompis fall också.. att det bara var en oturs gång

tur i luren [y]


   
SvaraCitera

martin312:

tur i luren [y]

vfet du en sak? jag har jättesvårt för dig!


   
SvaraCitera

uppenbar:

Seriös tråd

My work here is done.


   
SvaraCitera

lilasmet:

vfet du en sak? jag har jättesvårt för dig!

detsamma [blush]


   
SvaraCitera

martin312:

detsamma [blush]

snäll försvinn, jag tycker inte om det här[mad]


   
SvaraCitera

lilasmet:

snäll försvinn, jag tycker inte om det här[mad]

nej


   
SvaraCitera

martin312:

nej

jo[sad]


   
SvaraCitera

lilasmet:

jo[sad]

nej


   
SvaraCitera

martin312:

nej

MEN SLUTA[cry]


   
SvaraCitera

lilasmet:

MEN SLUTA[cry]

sluta sj, du börja skriva det här fast det är nonsens


   
SvaraCitera