Aviseringar
Rensa alla

Spy upp?


Ämnesstartare

Hola!
Mot helgen behöver jag åka iväg till vissa personer, dom hatar mig o jag hatar dem. Enda sättet att inte åka dit är att fejka vinterkräksjukan lr på något sätt spyr på torsd/fred.

Jag kan inte köra fingrarna i halsen, prövat för länge sedan. Hört att man kan precis innan äta mycket, dricka rätt mycket o att det sen sköts automatiskt. Eller att man tar ett dricksglas o kör 50/50 av vatten o salt..

Nån som kan nån annan idé lr bekräfta någon ovanstående? Vet att typ 80% av tjejer har spytt upp någon gång medvetet.

Vet att några anser det patetiskt/liknande att spy upp bara för att undvika ett par personer, men Aa ja spyer hellre upp än är med dom i 3 dagar. 😛


   
Citera

Satan vad dagens ungdom vill fejka sjukdomar men kan inte. Jävla mähän.


   
SvaraCitera

varför inte bara strunta i att åka dit?


   
SvaraCitera

Har man prövat och misslyckats en gång kan man alltid pröva igen. Eller så bara väljer du random produkt som innehåller emetikum eller emetin.


   
SvaraCitera

MissJanuary:

Enda sättet att inte åka dit är att fejka vinterkräksjukan lr på något sätt spyr på torsd/fred.

Varför inte bara vägra? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blir ju la en jävla massa trubbel o bråk osvosv, haha jaa dagens ungdom.

Orkar inte citera när ja r inne via mobilen 😛


   
SvaraCitera

Åk inte. Säg att du spydde bara. Eller så säger du: Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Åk inte. Säg att du spydde bara. Eller så säger du: Nej.

Övervakad dygnet runt, lr ja, de läe ju märka om man spytt lr inte. O kan tyvärr inte säga nej. Blir bara dramatiskt och bråk osv


   
SvaraCitera

MissJanuary:

Övervakad dygnet runt, lr ja, de läe ju märka om man spytt lr inte. O kan tyvärr inte säga nej. Blir bara dramatiskt och bråk osv

~

Sitter du inne lr, får du inte vara på toaletten ensam?


   
SvaraCitera

Känns som att familjen skall resa någonstans och att hon med övervakning menar mamma och pappa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha neej, men svårt o fejka att spy upp om man bor hemma. Men nå tips?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Känns som att familjen skall resa någonstans och att hon med övervakning menar mamma och pappa

nope, de är hemma. Bara jag som ska behöva gå runt en helg o va lite rädd för en perspn.. men nån som har förslag/tips som inte bill veta detaljer varför?


   
SvaraCitera

MissJanuary:

nope, de är hemma. Bara jag som ska behöva gå runt en helg o va lite rädd för en perspn.. men nån som har förslag/tips som inte bill veta detaljer varför?

Men det är familjen som är övervakningen då om det är svårt när du är hemma som du säger. Annars kan du väl bara springa in på en toalett och göra "spyljud"? Räcker att du gör det en gång sedan stannar du hemma "bara för att vara säker"


   
SvaraCitera

säg bara att du inte vill och sedan går du hem till mamma och pappa. brukar göra så. fast bara till pappa då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

säg bara att du inte vill och sedan går du hem till mamma och pappa. brukar göra så. fast bara till pappa då.

Skilda föräldrar,de har bra kontakt.


   
SvaraCitera