Aviseringar
Rensa alla

Spydde på fyllan, gravid??


MOLLYSLIPS:

men det är faktis sant att om man spyr så kan p-pillret också åka ut. men det måste nog vara precis efter att man käkat den [tard]

[y]


   
SvaraCitera

eemmaaN:

aa men ursäkta att man frågar då, hatar när alla måste vara så katiga hela tiden,

jag var inte katig? bara berättade när det finns risk, så du vet det till en annan gång..? ville vara snäll o hjälpa bara [shake]


   
SvaraCitera

Vafan betyder katig?

eemmaaN:

hatar när alla måste vara så katiga hela tiden

gethsemane:

jag var inte katig?


   
SvaraCitera

Man behöver inte ta dem samma tid varje dag vettu!


   
SvaraCitera

emery:

katig?

kaxig. elakt stöddig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle tro att du kan vara lugn.


   
SvaraCitera

gethsemane:

kaxig. elakt stöddig.

Ahaaa ok :S 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHAHA när jag läste rubriken så trodde jag att det var en person som trodde den var gravid för att den spydde på fyllan för att den hört att folk som är gravida mår illa på mornarna typ. Haha x) fy vad dålig humor jag har.


   
SvaraCitera

MOLLYSLIPS:

men det måste nog vara precis efter att man käkat den

Tre timmar efter nått sånt där brukar det väll vara.
För att dem verksamma ämnena ska ha börjat verka.

Så för din del är det nog lugnt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej, tack för svar 🙂 spydde ju 17 timmar efter piller intaget så då borde de ju va lugnt .. ? 🙂


   
SvaraCitera

eemmaaN:

okej, tack för svar 🙂 spydde ju 17 timmar efter piller intaget så då borde de ju va lugnt .. ? 🙂

Ja då, då borde ju kroppen hunnit bryta ner tabletten och ta upp dom viktiga ämnena.


   
SvaraCitera

Tsim:

en person som trodde den var gravid för att den spydde på fyllan f

kan jag joina klubben? haha precis vad jag trodde med[bigsmile][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

daimkatten:

kan jag joina klubben? haha precis vad jag trodde med[bigsmile][tard]

Lätt ^^


   
SvaraCitera

MOLLYSLIPS:

men det är faktis sant att om man spyr så kan p-pillret också åka ut. men det måste nog vara precis efter att man käkat den

jag tar oxå neovletta 28 och spydde på fyllan, men det är så att jag käkar dom vita pillerna och då kan det inte spela någon roll eller hur? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det beror som sagt på när du tar tabletten. Det hade ju gått så pass lång tid där så vad jag vet ska det inte vara någon fara 🙂


   
SvaraCitera