Aviseringar
Rensa alla

Spyhistorier


oh annan gång hade jag feeeeet beroende av sånadär fruktformade tuggummin man kan köpa som lösgodis ibland

tuggade svinmånga såna
sen kräktes jag

sensmoral: ät riktig frukt istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en klasskompis ("klasskompis") löste en prekär illamåendesituation genom att tryckspya ut hela sitt maginnehåll på perrongen medan han kutade mellan två tunnelbanevagnar vid ett stationsstopp

jo klasskompis ok, inte jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle hälsa på en dödende familjemedlem - hade inte sovit på natten, var bakfull och drabbades av svår migrän på bussen

spydde fem gånger i papperskorgen
kröp ut från fordonet, kastade upp några deciliter galla på marken precis utanför där alla gick av
kämpade mig in till ett närliggande sjukhus, kräktes ytterligare inne på en toa, grät av smärta
tog in på akuten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spyr ej ofta. Hatar att spy. Minns inte senaste gången jag spydde.

mvh tråkig [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1 gång vaknade jag i en säng på främlings fest där jag hade däckat. Visste inte vart jag var och allra minst vart toaletten var så och så kände jag att NU SPYR JAG och så kaskadspydde jag bredvid på fönster, gardiner + blommor and what not. Tänkte att det var lämpligaste stället. Vilket var: fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har ej några såna [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Under min värsta panikångesttid spydde jag jämt. Överallt. Hade spytt hela morgonen och släpade mig in en taxi helt halvdöd för att åka till båtterminalen och ta finlandsbåten hem (det var den värsta resan i världshistorien - det var nog där min ångest började få sitt grepp om mig på allvar och det började redan på vägen till finland)
I alla fall. Jag släpade mig runt och kunde knappt gå och jag såg ut som en riktig crack whore men det var på den tiden när jag var jättesmal men hade stora bröst så jag såg väl bra ut då tänkte folk; svag missbrukare som kanske är lätt att få i säng. Blev raggad på så jävla många ggr av män i alla åldrar och det var fasen bara vardagsmorgon.
Kräktes ned en heltäckningsmatta bl a.
Varenda dag jag gick till min praktik (detta var typ 74747 år sedan jag var runt 16-17) spydde jag på ungefär samma ställe varje gång och vanligen två tre ggr innan jag gick iväg. Käre värld alltså.


   
SvaraCitera

OH

i åttan åkte jag och hälften av stadens konfirmander till tyskland och sachsenhausen. Jag åt något mycket olämpligtoch kände illamåendet växa under rundturen, och när vi var nästan färdiga var jag tvungen attsäga till en ledare att jag mådde dåligt

så hon följde med mig runt hörnet så fick jag kräkas. Japp.

team kräkas-på-koncentrationslägerplatser

synd att jag är så trött, annars hade jag berättat detta lite roligare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade fått ett elakt hemskt brev av person eller jag vet ifasen vad den menade med det, men ja. Och jag tänkte: måste åka till min farmor. Farmor tar hand om mig och å mina älskade gamla hoods, där kommer jag att må bra. Packade på två sec och sprang till busstationen där jag gick på en buss. Ångesten blev värre på bussen och när jag inte längre kunde se ordentligt pga hela synfältet skakade, jag skakade, fick kräkningar, svetten rann, fick ingen luft och kunde inte tänka klart så sprang jag fram till dörren (vi var mitt ute på på trafikerad väg och kunde ej stanna) och krävde att få gå av. Efter panikartat skäll på chauffören inför hela bussen (men det sket ju jag i pga höll ju på att dö) så stannade han på något sätt vid en vägkant och jag kastade mig av för att spy spy spy. Sen fick jag ännu mer ångest pga hur faaan skulle jag ta mig hem??? Ångesten gick i hemska vågor jag ville skrika rakt ut och slita ut mitt inre.
Fick på något sätt tag på min förra fostermorsa jag fortfarande hade kontakt med, hon var som någon stödperson för mig som soc hade utsett utan att jag visste om det men jag trodde att hon lavvade mig men ja hon ville väl passa på att få en peng för det också.
Efter någon timme eller så kom hon och hämtade mig. Eller vet inte hur lång tid det tog förresten hade ingen tidsuppfattning där jag satt i någon buske vid vägen och antagligen misstogs för en hora eller stackars hemlöst barn.

MM Detta blev en munter tråd

har fyllespytt också men ja


   
SvaraCitera

STORM:

1 gång vaknade jag i en säng på främlings fest där jag hade däckat. Visste inte vart jag var och allra minst vart toaletten var så och så kände jag att NU SPYR JAG och så kaskadspydde jag bredvid på fönster, gardiner + blommor and what not. Tänkte att det var lämpligaste stället. Vilket var: fel.

smög du ut sen eller tog du ansvar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle på kusins dop när jag var runt två år och spydde av åksjuka i mosters mans bil dit. Det mesta kom väl på klänningen men har fått berättat för mig efteråt att han var helt hysterisk över sin bil. Eftersom klänningen inte gick att använda kläddes jag i tonårig styvkusins tjocktröja och fick gå på dopet looking like Yoda ggr 100.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En bekant kom med i den lokala dagstidningen då hen kaskadspydde över ett broräcke och någon okänd fick det på bild.


   
SvaraCitera
Lounge

spydde i taxi påväg hem med en grabb ifrån krogen

taxichauffören krävde 1500 kr

jag ville inte betala

han ringde polisen

jag och grabben gick och hämtade städgrejer och städade

jag var aspackad

polisen kom och vi blev som 1 mobb gentemot taxichauffören som hånades för att han hade ringt dit dem när d inte var ett brott och d "har bättre saker för sig"

jag slapp betala 1500 kr och guaje kom och hämtade mig med taxi (klockan var typ 5 på morgonen [love])

jag somnade i duschen i typ 45 min när jag kom hem

snipp snapp slut

*stå på er*


   
SvaraCitera

när jag var 5 år gammal åkte vi till fjällen för första ggn
med buss
jag är svinigt åksjuk och fick inte sitta fram, utan satt näst längst bak. Skulle be mormor om en spypåse men hon sov så hon hann inte få fram den så spydde ner heltäckningsmattan längst bak i bussen

tror det varflera timmarkvar tills vi var framme

busschaffisen spenderade ca hela nästkommande dag på att försöka få bort spylukten ur bussen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

söp när jag hade feber för några dagar sen, för att kunna somna, blanda med citodon och tradolan. vaknade med spya på golvet, på dvd:er, på en skolbok och i sängen. vaknade med 3 stora ölglas fyllda med piss på nattygsbordet. och ett paket cigaretter i kalsongerna.

[cool]


   
SvaraCitera