Aviseringar
Rensa alla

spyr upp maten..


PallarInte:

redan börjat


   
SvaraCitera

Jag ska äta ett mål om dagen, spy inte upp det inte du får i dig, du kommer rasa i vikt ändå..och du sabbar bara tänderna då [no-no][y]


   
SvaraCitera

PallarInte:

Om man äter ett mål om dagen och spyr upp ganska mkt mat efter.. Går man ner då?

Ja, man förstör även sin spyreflex samt att tänderna nöts ner av magsyran. Man kan få extremt jobbiga magproblem och frätskador i halsen. Lycka till [y].


   
SvaraCitera

ät inget alls istället så slipper du spy eller har du kanske dålig självdisciplin

sök hjälp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

ät inget alls istället så slipper du spy eller har du kanske dålig självdisciplin

sök hjälp

Jag blir TVINGAD att äta så vad gör man?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

twinsen:

Jag ska äta ett mål om dagen, spy inte upp det inte du får i dig, du kommer rasa i vikt ändå..och du sabbar bara tänderna då

ä..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

djinn: hur efterbliven är du på en skala, det är ju fan självklart att man går ner i vikt om man spyr upp all mat man äter

hon vill väl ha uppmärksamhet?

hahahah nej jag vill inte ha uppmärksamhet!


   
SvaraCitera

happ

då raderas mitt inlägg. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

happ

då raderas mitt inlägg.

okej


   
SvaraCitera

PallarInte:

Jag blir TVINGAD att äta så vad gör man?

Hade du tänkt att avstå från att äta ö.h.t eller spy varenda dag hela ditt liv? Vill du att din hals ska få en massa sår och att dina tänder fräts sönder av magsyran? Du kan inte leva på spya och svält under ett helt liv så förstå och se konsekvenserna och börja försök tänk "normalt" BE OM HJÄLP

tror inte du vill missa livet pga mattankar, livet ska inte kretsa runt mat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Hade du tänkt att avstå från att äta ö.h.t eller spy varenda dag hela ditt liv? Vill du att din hals ska få en massa sår och att dina tänder fräts sönder av magsyran? Du kan inte leva på spya och svält under ett helt liv så förstå och se konsekvenserna och börja försök tänk "normalt" BE OM HJÄLP

Tänker inte se ut som jag gör nu så...


   
SvaraCitera

PallarInte:

Tänker inte se ut som jag gör nu så...

Du kommer alltid se ut på det sättet som du ser dig själv på nu om du inte börjar ändra ditt tankemönster. Det spelar ingen roll om du går ner 20 kg, du kommer aldrig bli nöjd om du nu har ätstörningar. Din hjärna lurar dig. Du är brainfucked.


   
SvaraCitera

Tja, om inte annat för att det torkar ut krppen så pass mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mablethorpe:

Tja, om inte annat för att det torkar ut krppen så pass mycket.

hej, okej..


   
SvaraCitera

vill också gå ner, men måste äta ..[mad] kan jag få din msn så kan vi chatta ? [smile] Du kan skicka i PM om du vill [y]


   
SvaraCitera