Aviseringar
Rensa alla

Squirt för kvinnor.


Ämnesstartare

nu har jag fått massa frågor hur man lär en kvinna att squirta och många har testat olika metoder men inget funkar. Så nu har jag tid på mig så nu tänker jag hjälpa er, jag själv har lärt mig av erfarenhet och villig att testa saker så nu kommer det jag har gjort och lärt mig som funkat super bra.

Vad du ska göra innan du börjar med detta.
1. Hitta någon som vill hjälpa dig för göra det ensam är svårt, be din kille/flickvän - (Om du e bi som tjej) hjälpa dig med detta eller din KK.

2. Gå på toa och släpp ut allt i din blåsa (Kissa ut allt.)

3. Drick mycket Joyce eller vatten, cirka 1 liter.

4. Ha cirka 2 handdukar i rummet, du skall lägga det under dig och vika så du inte smutsar ner sängen eller soffan om du är rädd om det.

5. Dildo elr kondom skall vara med även glidmedel.

Så nu kan vi börja med hur vi ska göra med hela saken. Börja med att göra kvinnan mycket vått och kåt, sedan skall du smörja in utanpå och din hand(Dildo) med glidmedel sedan skal du försiktigt föra in handen(Dildon), jag rekommenderar att du använder handen lättare att komma åt, sedan skall du ta två fingrar och göra dem som en krog uppåt så du känner som ett TAK, det brukar vara vågigt i skinnet där men det är normalt, sedan skal du försiktigt dra fram och tillbaka och sedan fråga kvinnan om hon känner sig kissnödig efter en stund, om hon är kissnödig håll på en stund och fortsätt fråga, sedan när hon nästan kommer skall du sluta göra det och sedan börja om igen, håll på en stund så där så hon nästan fått komma cirka 5 gånger går bra sedan skall du göra det mycket försiktigt sista gången som vi ska låta henne komma och sedan snabbare och snabbare tills hon kommer och när hon känner orgasmen säger du till henne att trycka till som att hon skall kissa och låta allt komma ut, i början kommer det mycket urin men det gör inget, efter att ni gjort detta ofta och en ganska lång tid kan du som kvinna sluta dricka det jag sa på punkt 3 och sedan köra på efter kvinnan lärt sig hantera det kommer hon få en super skön orgasm och hon kommer utläsa vätska, ibland kan det bli en fontän ibland rinner det bara, man kan även köpa en G-Punkt dildo som hon kan träna hemma med när sin partner inte är hemma.

Hoppas detta kommer hjälpa för det jag har lyktas med många gånger på olika kvinnor och även dom som fått höra min historia har lyckats så hoppas det fungerar för dig och din partner, även vill jag nämna att när vi sedan har vanligt samlag vid ställningen doggy så kan kvinna Squirta för du kommer åt taket i slidan.

Kram på er A. [love]


   
Citera

Antingen är man praktisk eller så är man teoretisk. Aldrig båda delarna, verkar det som.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Antingen är man praktisk eller så är man teoretisk. Aldrig båda delarna, verkar det som.

Ingen kommentar att ge ser man, tror du inte vet ens vad man pratar om men lycka till, tro inte du varit med om så mycket men.

Kram A.


   
SvaraCitera

Arish9:

Ingen kommentar att ge ser man, tror du inte vet ens vad man pratar om men lycka till, tro inte du varit med om så mycket men.

Såklart att jag inte gör. Jag är oskuld.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Fokin' cunt- kill yer parents. Ta mig som en sköka

?


   
SvaraCitera

Arish9:

Ingen kommentar att ge ser man, tror du inte vet ens vad man pratar om men lycka till, tro inte du varit med om så mycket men.

Kram A.

WOW! Cooolingen [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Floppsen:

WOW! Cooolingen

Jag leker inte cool eller spelar inte cool, jag delar bara information som funkar och som kan hjälpa andra.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Not a story but thanks for the cool picture and im a Atheist so 😛


   
SvaraCitera

Arish9:

Drick mycket Joyce

Joyce är ett namn [wink]

Sen är det jättebra att du vill hjälpa folk, men alla olika svårt för detta.


   
SvaraCitera

Arish9:

Not a story but thanks for the cool picture and im a Atheist so 😛

Who ain't.

Vad jag vill ha sagt är att din guide är jättesöt och gullig och jag förstår att du är stolt att du lärt dig hur man gör detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Sen är det jättebra att du vill hjälpa folk, men alla olika svårt för detta.

Det värkar så, detta är bara naturligt men men, hoppas detta glädjer andra

Jonnybravo91:

Vad jag vill ha sagt är att din guide är jättesöt och gullig och jag förstår att du är stolt att du lärt dig hur man gör detta.

Stolt ? nej, Hjälpa andra, JA, många av er här är väldigt omogna ser man och vågar inte inte uttrycka er så ni skämtar runt mycket och tar inget seriöst


   
SvaraCitera

Arish9:

and im a Atheist so 😛

JA DE FÖRSTÅR MAN JU sånt ohyfs att skriva om något så förbannat och oanständigt! USCH OCH FY, jesus ser dig, han SER DIG och kommer straffa dig, rakt ner i helvetet med dig!!


   
SvaraCitera

Arish9:

Joyce

HAHAHAHAHAHA va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

JA DE FÖRSTÅR MAN JU sånt ohyfs att skriva om något så förbannat och oanständigt! USCH OCH FY, jesus ser dig, han SER DIG och kommer straffa dig, rakt ner i helvetet med dig!!

Tror du har varit lite upptagen med dig själv att inse att detta är inte onödigt och denna är mänskligt för kvinnor att kunna göra, denna är skapat från naturen, inget fel på detta. Jag tror inte på gud så jag kan tyvärr inte komma till helvetet....

honolulu:

HAHAHAHAHAHA va?

Det skall stå Juice, skrev lite fel. Ber om ursäkt.


   
SvaraCitera