Aviseringar
Rensa alla

Squirting Orgasms


Ämnesstartare

smile234:

Man kan ju undra över hur äkta den faktiskt var men den verkade då ganska så övertygande?

Jo precis, och den var ju inte precis sexig... Så syftet måste ju enbart varit att lära män vad man ska göra...

Jag gillade när han sa att kvinnan borde få vanlig massage 3 ggr i veckan, it made me happy... Men jag vill inte spruta... Då blir det blött överallt ju! XD


   
SvaraCitera

Det är väl inte alla tjejer som kan få fontänorgasm? Det är väl bara vissa? Vad jag har förstått det som..

Jag har fått det ett par gånger, och det är skönare än en vanlig orgasm. När jag fick det så gjorde vi inget speciellt utan körde på som vanligt. Jag har dock bara fått det när jag har ridit honom. Och sådär jättejätteblött blir det faktiskt inte. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag fick en bränslepump att spruta en gång, men det e en anna femma, kanske hör dett till motorer????


   
SvaraCitera

Violine:

Men jag vill inte spruta... Då blir det blött överallt ju! XD

Hahaha men om orgasmen är sådär lång som hon har så.. [cute]

Och...

Farbror Barbro:

Och sådär jättejätteblött blir det faktiskt inte. [rolleyes]

...övertygar mig [smile] I vilket fall vill jag ju testa! Kanske svårt att komma åt på egen hand, tyvärr [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smile234:

Ngn som vill testa på mig?

Nej. Eller, bara om du ger mig en likadan tillbaka.


   
SvaraCitera

majkie2:

Nej. Eller, bara om du ger mig en likadan tillbaka.

Meh, ni får ju jämt spruta ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smile234:

Meh, ni får ju jämt spruta ^^

Jo, men det är inte lika mäktigt, vi får inte såna där jävla spasm ryck, det vill jag ha. Så om du lyckas ge mig en så stark orgasm så att hela min kropp börjar rycka, så blir jag din sexslav för evigt.

Deal?


   
SvaraCitera

cool kid:

Provade här om dan efter att ge henne 30 minuters massage men det hon kände var att hon blev kissnödig 😛

Det var för att hon spände sin pc-muskel när hon kände att vätska kom. Denna vätskan var din "squirt". Alla tjejer kan få detta, oberoende på hur, eller var man masserar dem, det hela handlar om att slappna av. Skälet till att det är lättare vid g-punktsstimulation är att den stimulationen delvis får pc-muskeln att slappna av.
Det är även avslappningen som gör att många tjejer inte får någon orgasm alls, de vågar inte släppa taget. Om en tjej verkligen klarar av att slappna av, får hon en ejakulation, och en mycket starkare orgasm.

Och nej, det är inte kiss, då tjejer inte kan kissa (om de inte VERKLIGEN försöker) när de är upphetsade, precis som killar.

Det här med att tjejer visar likheter i jämförelse med killar kan bero på att vi i fosterstadiet har liknande könsorgan, som sedan går åt olika håll beroende på vilket kön man har.

Det är bl a pga det här som tjejer ofta behöver gå på toa efter sex.

cool kid:

Squirting Orgasms är när du får en tjej att onera genom urinröret

Det bör man nog inte försöka, och jag tvivlar på att det går (om man inte tänjt och cp:at :s), dock gillar vissa stimulation från underdelen av klitoris till precis över slidmynningen, dvs i området kring urinröret.


   
SvaraCitera

majkie2:

Så om du lyckas ge mig en så stark orgasm så att hela min kropp börjar rycka, så blir jag din sexslav för evigt.

Hah, ofta du inte fått det?

Ägd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojOzZz:

Hah, ofta du inte fått det?

Killar kan inte få det.

Ägd.


   
SvaraCitera

majkie2:

Killar kan inte få det.

Ägd.

Jag är en kille som fått det, tro det eller ej.


   
SvaraCitera

Christian Dreams


   
SvaraCitera

jojOzZz:

Jag är en kille som fått det, tro det eller ej.

[zzz]


   
SvaraCitera

majkie2:

Jo, men det är inte lika mäktigt, vi får inte såna där jävla spasm ryck, det vill jag ha. Så om du lyckas ge mig en så stark orgasm så att hela min kropp börjar rycka, så blir jag din sexslav för evigt.

Haha har aldrig hört om något liknande för killar faktiskt..
Tja, stackars er ^^ man ska va tjej helt enkelt (*springer iväg och experimenterar med vibratorn*)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojOzZz:

Jag är en kille som fått det, tro det eller ej.

Jag tror inte, jag vet.

smile234:

Tja, stackars er ^^ man ska va tjej helt enkelt

Well, när det gäller orgasmer osv, visst.
Annars är det inte mycket att hurra för direkt.


   
SvaraCitera