Aviseringar
Rensa alla

Stabbad av passare i bröstet


Ämnesstartare

Jo, som titeln kanske avslöjar så har jag blivit huggen med en passare i bröstet tidigare idag, och det blödde en del. Jag gick till min skolsköterska som sa att det var ytligt och att jag var vaccinerad mot stelkramp.

Jag har dock ont i bröstet (tagit alvedon) och jag har problem med att andas djupt (ont).

Borde jag uppsöka läkare?


   
Citera
Ämnesetiketter

asså... hur djupt var det? De passare jag sett har typ en halv cm "udd". Du behöver nog inte oroa dig, stress och panikångest ger också ont i bröstety och andningssvårigheter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tja, passaren hade faktiskt 2 cm udd men såret är inte djupt, eftersom bröstbenet/revbenet var i vägen. Det konstiga är att jag bara har ont i högra delen av bröstet och jag vet inte varför det bara påverkar andningen då jag också var i gymmet och kunde utföra bröstövningar normalt.

Jag är inte stressad och jag är inte den som gnäller men nu gör det faktiskt ont, även med smärtstillande medicin.[shake[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PreTard:

Det konstiga är att jag bara har ont

Nåt sorts blåmärke kanske? Men om det känns konstigt bör du nog uppsöka läkare ja [rolleyes]

Förövrigt undrar jag lite nyfiket hur hela händelsen gick till. Hur blir man huggen av en passare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Såret är litet i omkrets eftersom passaren var spetsig, inget blåmärke ännu.

En kille gillar att sticka/hugga folk med passare på torsdagar, och jag var idag ett offer för hans brutala attack, dock inte utan vedergällning [badgrin]


   
SvaraCitera

jävla retard
fan är ni 12 eller


   
SvaraCitera

jag som trodde d skulle stå "passaro"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej det är helt sant. Jag är 17 år gammal.


   
SvaraCitera

mvh besviken


   
SvaraCitera

PreTard:

Nej det är helt sant. Jag är 17 år gammal.

Är du säker på detta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, hurså? Bara för att den sista meningen på det där inlägget var lite barnsligt betyder det inte att jag trollar, allt annat jag sa var sant och seriöst.


   
SvaraCitera

Inget farligt men om såret är djupt tar det ett tag att läka. låt det vara några dagar så ska du se att de blir alright![y]


   
SvaraCitera