Aviseringar
Rensa alla

Stackars djur. [cry]


Ämnesstartare

gugge_heter_jag:

[zzz]

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

edroon:

Men jag tror vi har förstört jorden så mkt att det är försent att göra något..

bah..[no-no] mediaskadade unge[no-no] det vi har gjort på sin höjd är väl typ att göra slut på oljan(vilket inte några andra än oss människor öht påverkas av), ökat koldioxidhalten i atmosfären med på sin höjd 2% av vad den var innan, vilket eventuellt kan leda till att temperaturen blir i genomsnitt blir 3 grader högre eller nåt,(vilket inte kommer leda till något annat än att det isf blir typ 3 grader varmare(alltså, nej, inga världsomvälvande tsunamis, eller jordens undergång, eller något sånt)), och sen kanske vi har råkat hugga ner lite regnskog också[blush] men det gör nog inte så mycket[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

[mad]

[sad][sad]


   
SvaraCitera
edroon

gugge_heter_jag:

...på sin höjd 2% av vad den var innan, vilket eventuellt kan leda till att temperaturen blir i genomsnitt blir 3 grader högre eller nåt,(vilket inte kommer leda till något annat än att det isf blir typ 3 grader varmare(alltså, ne...

du kan nog bättre än mig, men jag har en känsla av att det är nästan försent att göra något.

Vi är så beroende av det som förstör Jorden att vi inte kan sluta med det, tyvärr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

edroon:

men jag har en känsla av

bah känslor...[no-no] känslor är en illusion[no-no] tänk logiskt istället[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

Stackars djur. [cry]

Jag skratta när apan drog snöret runt halsen [badgrin] [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

määki:

Jag skratta när apan drog snöret runt halsen [badgrin] [bigsmile]

[no-no][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså apan var ju bäst xD
Men jag håller med... Sorglig film.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gugge_heter_jag:

vilket eventuellt kan leda till att temperaturen blir i genomsnitt blir 3 grader högre eller nåt

3 grader är ett ganska stort problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Devon:

3 grader är ett ganska stort problem.

nej[no-no] vad skulle hända liksom?[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gugge_heter_jag:

nej[no-no] vad skulle hända liksom?[no-no]

Senaste gången jorden var 3 grader varmare saknade Nordpolen istäcke.


   
SvaraCitera
edroon

gugge_heter_jag:

bah känslor...[no-no] känslor är en illusion[no-no] tänk logiskt istället[no-no]

jag tänker logiskt men känslorna är kvar, ska jag bara skita i dem och må dåligt över att känslan att jorden inte går att räddas?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xKiTTiEHx:

[no-no][mad]

hehe [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

edroon:

jag tänker logiskt men känslorna är kvar, ska jag bara skita i dem och må dåligt över att känslan att jorden inte går att räddas?

jorden kommer inte att gå under på något sätt[zzz] det finns ingen logik i det[zzz]

Devon:

Senaste gången jorden var 3 grader varmare saknade Nordpolen istäcke.

om så skulle vara, vad skulle det göra?[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gugge_heter_jag:

om så skulle vara, vad skulle det göra?[no-no]

Men du förstår väl själv att det skulle ha stora konsekvenser, inte minst för kustnära områden och områden som drabbas av skiftande klimat?


   
SvaraCitera