Aviseringar
Rensa alla

Stackars gobbe!


Ämnesstartare

Magnifying glass:

sherlock här försöker ta reda på om det "har hänt förut" eller om det var en engångsföreteelse.. att han åt ett helt paket glass på en gång alltså!! °_°

Haha, smart (i). Han kanske bara var lite sötsugen, vet inte, men det såg jätte deprimerande ut när han lade där framför TV'n med sitt glasspaket. [sad]

pallo217:

Absolut ingenting!

Hehe, alriiiiight! [cool]


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

men det såg jätte deprimerande ut när han lade där framför TV'n med sitt glasspaket.

ja det låter ju som att han e lite deppad faktiskt. Har du tagit upp det här med din mamma? Hon tycker säkert bara det är gulligt att du bryr dig [cute]


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

Låter ju sjukt drygt, speciellt framför TV'n. Det går ju bara massa försäljningsprogram (du vet, såna där TV-shops) typ halva dan, as tråkigt! Dessutom verkade han jätteuttråkad.

Du är tjej va?


   
SvaraCitera

kebu12:

Du är tjej va?

Ja Kebu, du vet väl att det bara är killar som ser på TV-shop! [no-no]


   
SvaraCitera

Magnifying glass:

Ja Kebu, du vet väl att det bara är killar som ser på TV-shop! [no-no]

Nej, men även om tjejer har svårt med det, så klarar faktiskt vi män av att lista ut hur en fjärrkontroll funkar[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Magnifying glass:

ja det låter ju som att han e lite deppad faktiskt. Har du tagit upp det här med din mamma? Hon tycker säkert bara det är gulligt att du bryr dig

Alltså vi har ju snackat en del om honom, och hon vet om att han är sån, tror jag iaf. Hon vet att han beter sig "nervöst" och är spänd när någon av barnen är i närheten (jag t.e.x) och hon inte är med. Men ska höra med henne om det.

kebu12:

Du är tjej va?

You'll never know [wink] Men sånt kan fan ingen tycka om att kolla på. Eventuellt om man är 60+ och är både senil och dement, men dom flesta här är nog inte det - inkluderar mig. [smile]

kebu12:

Nej, men även om tjejer har svårt med det, så klarar faktiskt vi män av att lista ut hur en fjärrkontroll funkar

kebu kebu...

Du är säkert en kvinna irl. [wink]


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

You'll never know [wink] Men sånt kan fan ingen tycka om att kolla på. Eventuellt om man är 60+ och är både senil och dement, men dom flesta här är nog inte det - inkluderar mig. [smile]

Är det snygga tjejer med lite kläder på, då är det nice[cool]

RadioAktivMakaron:

kebu kebu...

Du är säkert en kvinna irl. [wink]

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

60+ och är både senil och dement

kebu12:

snygga tjejer

Förlåt, men jag får inte ihop det? [sad]


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

Förlåt, men jag får inte ihop det? [sad]

kebu12:

Du är tjej va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Du är tjej va?

[love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

[love][love][love][love][love]

[cute]


   
SvaraCitera