Aviseringar
Rensa alla

Stackars hon


Ämnesstartare

Helt fel att trycka ner och peka ut den stackars blondinen så hårt som han gör, tycker jag. Tycker verkligen synd om henne och hade velat ställa gubben mot väggen och fråga vad fan som är hans jävla problem. Ska hon leva ett nyktert jävla nördliv bara för att hon har en blogg? Nej. Till och med killen försvarade ju henne och tyckte synd om henne.

[blush]


   
Citera

HAHAHAHA

Jag hatar henne, men debattledaren verkar dum i huvudet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typlsd:

känner ett par smålänningar som kan grundläggande svenska. tro det eller ej!

Jag kan grundläggande svenska, dock tycker jag det är skönt att använda småländska titt som tätt.

jag_gillar_glass:

Jag hatar henne, men debattledaren verkar dum i huvudet.

Jag tycker ingenting om henne, bryr mig inte om henne heller. Men debattledaren var förjävlig mot henne.


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Jag tycker ingenting om henne, bryr mig inte om henne heller. Men debattledaren var förjävlig mot henne.

hon irriterar mig [cry]
men frågan är varför hon ens går med på att medverka i ett debatt program ?


   
SvaraCitera

jag_gillar_glass:

men debattledaren verkar dum i huvudet.

han är sosse.

jag_gillar_glass:

men frågan är varför hon ens går med på att medverka i ett debatt program ?

All publicitet är bra publicitet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag_gillar_glass:

hon irriterar mig
men frågan är varför hon ens går med på att medverka i ett debatt program ?

All uppmärksamhet är bra uppmärksamhet antagligen.

zigenare:

Gör om, gör rätt.

Jag gör rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typlsd:

All publicitet är bra publicitet

BLODÅDRA:

All uppmärksamhet är bra uppmärksamhet

[blush]


   
SvaraCitera

typlsd:

han är sosse.

touché

BLODÅDRA:

All uppmärksamhet är bra uppmärksamhet antagligen.

ja hon blev ju trots allt nästan våldtagen i Grekland i sommras, kan inte tänka mig att nån skulle vilja röra henne om hon inte va "kändis"


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

Helt fel att trycka ner och peka ut den stackars blondinen

äh, hon förtjänar det, är rätt säker på det


   
SvaraCitera

Det är helt rätt åt henne och personer som är som henne. Hon är av den vidrigaste sortens människor som existerar och ska motarbetas tills hon slutar visa sig offentligt.

Många svenska ungdomar super alldeles för mycket utan att veta konsekvenserna vilka är allvarligare än andra drogers konsekvenser, många av dessa ungdomar skulle behöva en läxa, gärna som detta eller genom "självsanering" = personen råkar illa ut pga sitt egna beteende..


   
SvaraCitera

Nördliv förresten? Vem är det som är nörd? Någon som vågar stå upp för sig själv och kan vara ute utan att droga sig eller någon som tävlar i vem som minns minst dagen efter?


   
SvaraCitera

Bloggnörd!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag_gillar_glass:

ja hon blev ju trots allt nästan våldtagen i Grekland i sommras, kan inte tänka mig att nån skulle vilja röra henne om hon inte va "kändis"

Skitsnack. Hon är inte ful över huvud taget, kanske inte snygg, men hon är hundra gånger snyggare än de flesta. Jag tror inte att grekerna håller reda på vem hon är. 🙂

martin312:

äh, hon förtjänar det, är rätt säker på det

Varför?

Hellboy:

Många svenska ungdomar super alldeles för mycket utan att veta konsekvenserna vilka är allvarligare än andra drogers konsekvenser, många av dessa ungdomar skulle behöva en läxa, gärna som detta eller genom "självsanering" = personen råkar illa ut pga sitt egna beteende..

Men som hon sade, vilket snubben inte lyssnade på; hon dricker inte mycket. Och det är sant att ungdomar dricker mycket. Det är inte hennes fel.

Hellboy:

Nördliv förresten? Vem är det som är nörd? Någon som vågar stå upp för sig själv och kan vara ute utan att droga sig eller någon som tävlar i vem som minns minst dagen efter?

De flesta nördar som sitter hemma med datorn 24/7 är osociala och vågar inte alls stå upp för sig själv. De ligger säkert om nätterna och gråter blod för att de inte får vara med och festa med de andra barnen.

Sedan om de påstår att de inte dricker för att det är farligt och att de tycker det är onödigt att dricka, är det endast för egen skull, för att det inte ska kännas så fruktansvärt jobbigt att vara ensam och utstött.


   
SvaraCitera

"Löwengrip" hahaha, bratz alltså[rolleyes]
Hon är blåst och hon ljuger, varför skäms hon för något så vanligt som alkohol? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

"Löwengrip" hahaha, bratz alltså
Hon är blåst och hon ljuger, varför skäms hon för något så vanligt som alkohol?

För att han leker arg förälder och piskar henne för att hon dricker alkohol, inför svenska folket.


   
SvaraCitera