Aviseringar
Rensa alla

städa är så himla tråkigt


Ämnesstartare

därför har jag nu uppfunnit att man alltid ska ha väggar av fett-, smuts- och vattenavstötande material. Då kan man bara ta slangen och spola rent lite snabbt sedan trycker man på den speciella torkknappen och det torkar. sedan tar man sin lille madrass och lägger in i rummet o slaggar igen.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter bra [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

\Agree

[wink]


   
SvaraCitera

Förutsatt att du inte äger något annat än madrassen så är det en jättebra idé. Någonstans måste du ju dock förvara din prylar som du förmodligen har, och då måste du ju städa där också.
Din plan failar. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag städade idag, inte ens min lägenhet. Aska, fimpar, chips och nötter, tomma flaskor och massa äckel överallt. För att vara extra gullig tecknade jag en karikatyr av Hitler som nu står prydligt och synligt för alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

För att vara extra gullig tecknade jag en karikatyr av Hitler som nu står prydligt och synligt för alla.

Du är så omtänksam av dig [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Städa är ju jättekuL!!!!!!!!!!!!!!!11!!!1!!11111!![party][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte tråkigare än att sitta instängd i en lägenhet i två år utan att ha något att göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Du är så omtänksam av dig [wink]

Visst? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Inte tråkigare än att sitta instängd i en lägenhet i två år utan att ha något att göra

Du har ju UM [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerdricka:

Du har ju UM [rolleyes]

UM dog för två år sedan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

UM dog för två år sedan

Nu menar inte jag Ulf Molander, utan ungdomar.se. Men det kanske du gjorde också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerdricka:

Nu menar inte jag Ulf Molander, utan ungdomar.se. Men det kanske du gjorde också?

Ja, jag syftade på ungdomar.se


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Ja, jag syftade på ungdomar.se

okej [smile]


   
SvaraCitera