Aviseringar
Rensa alla

Städa, en onödig sak.


Ämnesstartare

Varför ska man hela tiden plocka undan på sitt rum?
Asså om jag städar på mitt rum typ idag så äre ändå lika mycket kläder på golvet nästa dag, så jävla onödigt.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Nej det är inte onödigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PRECIS MIKAELA!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är besatt av att hålla efter mitt rum, "like a neurotic racoon". [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att man kan koncentrera sig bättre på andra saker om det iaf är hyffsat städat omkring en, gör jag iaf [crazy]
Men ett alldeles för pedantiskt städande är bara sterilt och jobbigt, ska ju ändå synas att det bor någon där [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Casull:

För att man kan koncentrera sig bättre på andra saker om det iaf är hyffsat städat omkring en, gör jag iaf
Men ett alldeles för pedantiskt städande är bara sterilt och jobbigt, ska ju ändå synas att det bor någon där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag bodde hos min mor och lämna kläder på golvet blev det attackerat av silverfiskar. Det kan hända dig med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är helt på din sida. Dessutom hittar man ingenting i sitt rum när man städat [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kennyman:

är helt på din sida. Dessutom hittar man ingenting i sitt rum när man städat

nej precis 😉


   
SvaraCitera

Jag städar aldrig. Men å andra sidan stökar jag aldrig ner heller. Jag fattar inte hur folk lyckas. Det kan dröja månader innan jag måste dra fram dammsugaren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fyfan för unga tjejer nuförtiden, tänk vilka dåliga kvinnor ni kommer bli sen[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag förstår inte heller riktigt, men har börjat plocka undan ändå. Börjar nog bli en sån mammig tant... Allt har sin plats, det är skönt att ha ordning på saker osv osv. Sen bodde jag i villa hos pappa förut, där det fanns spinlar som tyckte det kunde vara otroligt mysigt i kläders veck som blir när man kastar dem på golvet. Jag har aldrig tyckt att spindlar är speciellt mysiga.


   
SvaraCitera

kennyman:

Dessutom hittar man ingenting i sitt rum när man städat [shake]

+1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

Asså

m3lis:

typ

m3lis:

äre

m3lis:

så jävla onödigt.

Men mogna [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Fyfan för unga tjejer nuförtiden, tänk vilka dåliga kvinnor ni kommer bli sen

pusspuss

standby:

Börjar nog bli en sån mammig tant

nej fy fan klara, det är det värsta som finns ;(

Padrino:

Men mogna

hahaaa.


   
SvaraCitera