Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Jul 2010, 19:49 Nu ska jag åka till jobbet och agera städkärring
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Jul 2010, 20:07 Jag är också städkärring. Bättre det än inget jobb alls :)
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Jul 2010, 21:34 Nu är jag klar med mitt 3-timmarspass Pendulum:Jag är också städkärring. Bättre det än inget jobb alls :)Bästa jobbet 3 dar i veckan med 48 timmars flex enhimmelskdrog:vill också vara, verkar softJao det är soft ohfckyou:jag vill mediddqd:Ha skoj. Vill också ha jobb.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Jul 2010, 21:39 Floppsen:Bästa jobbet 3 dar i veckan med 48 timmars flex Floppsen:Jao det är soft Vad är det för typ av städjobb du har då? Jag städar b.la. på hotell och det är då fan inte soft, tvärtom väldigt stressigt på sommaren
ohfckyou Skicka meddelande Skapade trådar Postade inlägg 8 Jul 2010, 21:48 Pendulum:Jag städar b.la. på hotell och det är då fan inte soft, tvärtom väldigt stressigt på sommarenahfan, jag fick dammsuga hela hotellkorridoren.
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Jul 2010, 21:52 Pendulum:Vad är det för typ av städjobb du har då?Städar på en tidning ^^ De flesta har dock semester så inte mycket att städa ^^
Avregistrerad Skapade trådar Postade inlägg 8 Jul 2010, 21:54 ohfckyou:ahfan, jag fick dammsuga hela hotellkorridoren. usch,hatar fan att bädda och dammsuga, förfärligt Floppsen:Städar på en tidning ^^ De flesta har dock semester så inte mycket att städa ^^Okej, det förklarar saken :>