Aviseringar
Rensa alla

Ställ frågor…


Ämnesstartare

...till en helt vanlig kille som liksom alla andra vanliga killar och tjejer hakar på förekommande trender. Ställ frågor till mig. En helt vanlig gemene man.


   
Citera
Ämnesstartare

Var inte du bannad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sofflizz:
Var inte du bannad?

Jo. Inga fler frågor om mitt tidigare liv. Jag är tillbaka, rehabiliterad och återfödd. Det som har varit har varit. Nu går vi vidare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du rökt på nån gång?


   
SvaraCitera
reben

va ska jag bli


   
SvaraCitera
mynona

är jag stekt eller kokt? vettig eller våt? Äger du färglada plagg? Nämn fyra rosa föremål i din bostad (något finns det faktiskt, om inte annat så en matförpackning eller dylikt). 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du saknat UM mer än vad UM saknat dig? Välkommen tillbaka förresten! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fick du abstinens?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 ska jag träna ben eller armar imorgon körde kondis idag 

 


   
SvaraCitera
time
 time

Vilken är den bästa magövningen?


   
SvaraCitera
Kudhos

På en skala av Sean Banan till Peder 'Greven' Fogstrand, hur stekig är du?


   
SvaraCitera

Hur många braxar vill du ha i din laxask?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur går bröllopsplanerandet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur blir jag den sanna alfahannen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sofflizz:
Har du rökt på nån gång?

En gång i min ungdom. Dock var det bara munbloss så det räknas nog inte.

reben:
va ska jag bli

Hustru åt en man och gud nåde honom om han inte förstår hur lyckligt lottad han är som får gänga sig med dig av alla personer!

mynona:
är jag stekt eller kokt? vettig eller våt? Äger du färglada plagg? Nämn fyra rosa föremål i din bostad (något finns det faktiskt, om inte annat så en matförpackning eller dylikt). 

Du är stek.....ig! Du är vettig, vilket antagligen gör folk våta. Har sakta men säkert börjat byta ut mina bad boy linnen, skinnpajer etc mot färgglada skjortor, shorts som blottar halva knäskålarna, låga strumpor i olika färger. Chinos etc. Öhh har en äggkartong i kylen som är rosa, syrran har väl ett par rosa strumpor, har min rosa skjorta som jag köpte från Dressman för två år sen men redan vuxit ur och ett rosa pärlhalsband som av nån anledning hänger i sovrummet.

NiklasW:
Har du saknat UM mer än vad UM saknat dig? Välkommen tillbaka förresten! 

Förmodligen. Insåg det dock inte förrän efter jag reggat. Tack Niklas!

Fingerprints:
Fick du abstinens?

Egentligen inte. Men när jag kom tillbaks insåg jag att jag hade saknat alla notifikationer. Och att skriva här. Och er.

siceps :
 ska jag träna ben eller armar imorgon körde kondis idag  

Ben! Get that förortsbooty back in shape!

time:
Vilken är den bästa magövningen?

Många säger ju plankan. Men det bästa är att variera så mycket som möjligt. Ska ge några exempel:
Plankan (som sagt)Benlyft Sit ups
När det kommer till sit ups brukar jag köra en variant där jag kanske gör hundra stycken och sen för varje tionde du gör så vrider du kroppen först en gång åt vänster sen en gång åt höger eller tvärtom. Så sidomusklerna också stimuleras. Kan med fördel göras på pilatesboll eller med vikt.Brukar även köra på pilatesboll med medicinboll ovanför huvudet, du kan även köra den där du ligger på en yogamatta med fötterna i luften och sitter ganska högt upp med ryggen och har en medicinboll som du flyttar till höger och vänster. Tar definitivt bäst på sidomusklerna.
Så det blir mitt svar. Plankan är bra, men variation är bäst

Kudhos:
På en skala av Sean Banan till Peder 'Greven' Fogstrand, hur stekig är du?

6 av 10. Göran Persson.

Istechetvåpunktnoll:
Hur många braxar vill du ha i din laxask?

Vill ej tortera de stackars braxarna på det viset 🙁


   
SvaraCitera