Aviseringar
Rensa alla

Ställ frågor…


Ämnesstartare

isola:
hur går bröllopsplanerandet?

Åt skogen. Har börjat sms:a lite med en tjej dock som jag träffade förra året och hade kvar numret till. Hon kom ihåg mig och hon svarar hyfsat engagerat och fort när jag hör av mig. Dock är det just det, bara jag som hör av mig. Men jag skulle vilja lära känna henne bättre.

Reeeetooo:
Hur blir jag den sanna alfahannen?

Just nu är det en vän till mig som är alfahanne. Har länge sett honom som en värdig arvinge av tronen och igår på krogen överlämnade jag platsen till honom. Du ska få träffa honom en dag, han är en bra kille. Han får visa vägen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekarn:

En gång i min ungdom. Dock var det bara munbloss så det räknas nog inte.

Ben! Get that förortsbooty back in shape

OMG hahhahaha trodde inte detta om dig!!! vilken rebell mannen  

okej king


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekarn:

Åt skogen. Har börjat sms:a lite med en tjej dock som jag träffade förra året och hade kvar numret till. Hon kom ihåg mig och hon svarar hyfsat engagerat och fort när jag hör av mig. Dock är det just det, bara jag som hör av mig. Men jag skulle vilja lära känna henne bättre.
Just nu är det en vän till mig som är alfahanne. Har länge sett honom som en värdig arvinge av tronen och igår på krogen överlämnade jag platsen till honom. Du ska få träffa honom en dag, han är en bra kille. Han får visa vägen.

Skall bli en ära!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekarn:

Åt skogen. Har börjat sms:a lite med en tjej dock som jag träffade förra året och hade kvar numret till. Hon kom ihåg mig och hon svarar hyfsat engagerat och fort när jag hör av mig. Dock är det just det, bara jag som hör av mig. Men jag skulle vilja lära känna henne bättre.

WIIIIIIII 

du klubbade ju igår visst stämde min generalisering om hur blattekillar dansar 

har sett att enrique börjat smsat med en av killana i backstreet boys me lite indikation på snusk =( ska jag dumpa honom 

ska jag jobba som städerska 

visste du att jag blivit vegetarian hahahha 

hur tror du att jag snackar for real nu  

varför har jag så små biceps


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

siceps :

OMG hahhahaha trodde inte detta om dig!!! vilken rebell mannen  

okej king

Lääääääänge länge senRodnar

siceps :

WIIIIIIII 

du klubbade ju igår visst stämde min generalisering om hur blattekillar dansar 

har sett att enrique börjat smsat med en av killana i backstreet boys me lite indikation på snusk =( ska jag dumpa honom 

ska jag jobba som städerska 

visste du att jag blivit vegetarian hahahha 

hur tror du att jag snackar for real nu  

varför har jag så små biceps

Glömde analysera igår men jag var på ett artonårsställe så folket där har inte blommat ut riktigt. Ska till Patricia nästa gång där hänger bara hederliga 91or. Shit bror, det är allvarligt. Är det Nick? Howie? Either way du kanske ska ligga lågt för det kan ju bli din chans till en schysst 3-way liksom.
Ja! Du kan bli Skånes nästa Consuela (om du nu följer Family Guy)
Som sagt, en blandning av en riskokare, med en skvätt av TimbuktuHjärta
Jag har sagt att du ska sluta köra programmet med köttsoppa och femkiloshantlar, no pain no gain more pain more gain!


   
SvaraCitera
reben

Stekarn: Hustru åt en man och gud nåde honom om han inte förstår hur lyckligt lottad han är som får gänga sig med dig av alla personer!

m o mer ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

m o mer ?

Vad vill du bli?


   
SvaraCitera
reben

Stekarn:

Vad vill du bli?

vet nt dfr jag frågar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

vet nt dfr jag frågar

Jag ser...jag ser hur du går och dammar av antika kristallkulor, du går ut på en gård...en stor gård. Du är piga hos en välbärgad familj...din bästa vän är herrens dotter och du har en hemlig romans med familjens lata dräng. Men du är lycklig, fantastiskt lycklig. Och aldrig varit i bättre form eller mått bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

e mitt förnamn finare än mitt efternamn 

är mitt efternamn fult  

jag fyller år snart va tror du att jag kommer få i födelsedagspresent 

 


   
SvaraCitera
Kudhos

Stekarn:
6 av 10. Göran Persson.

Hoppades på 11; Dolph Lundgren. Du måste step up your game.


   
SvaraCitera

Anser du att du är sexist kära fader? 


   
SvaraCitera

Vad tycker du om min avatar? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OH kom på bästa frågan va gör du om du ser mig på stan asså sthlm då

 


   
SvaraCitera
reben

Stekarn:

Jag ser...jag ser hur du går och dammar av antika kristallkulor, du går ut på en gård...en stor gård. Du är piga hos en välbärgad familj...din bästa vän är herrens dotter och du har en hemlig romans med familjens lata dräng. Men du är lycklig, fantastiskt lycklig. Och aldrig varit i bättre form eller mått bättre.

låter bra tack för svaret


   
SvaraCitera