Aviseringar
Rensa alla

Stämmer min tes? [4]


Ämnesstartare

Din uppgift är inte att söka kärlek, utan endast att söka och finna alla hinder inom dig själv som du har byggt upp mot den.


   
Citera
Ämnesstartare

notfallingapart:

Din uppgift är inte att söka kärlek, utan endast att söka och finna alla hinder inom dig själv att du har byggt upp mot den.

fattar inte meningen, " finna alla hinder inom dig själv att du har byggt upp mot den." - vadå "att du har byggt upp mot den"??? [tard][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är svårt att ändra på sin personlighet när ingen jävel vill säga vad som är fel[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

fattar inte meningen, " finna alla hinder inom dig själv att du har byggt upp mot den." - vadå "att du har byggt upp mot den"??? [tard][tard]

jag har fixat nu [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

det är svårt att ändra på sin personlighet när ingen jävel vill säga vad som är fel[no-no]

Ja de blir ju ett stort problem. Be folk omkring dig säga vad de tycker och försök tain de då? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notfallingapart:

Be folk omkring dig säga vad de tycker och försök tain de då?

har redan gjort det men ingen säger något dåligt om mig, varför dom inte gör det vet jag inte men det är helt uppenbart att dom få som finns i min närhet döljer det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

har redan gjort det men ingen säger något dåligt om mig, varför dom inte gör det vet jag inte men det är helt uppenbart att dom få som finns i min närhet döljer det

hur är du då? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notfallingapart:

hur är du då?

typ som alla andra egentligen fast socialt handikappad typ.

det som stör mig är att alla (familj, släkt, chefer och kolleger) tjatar om att jag är så jävla trevlig och social och bemöter folk väl och bla bla bla. Men ändå har jag inga vänner[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Men ändå har jag inga vänner[confused]

Okej, vad tror du själv du gör som gör att du inte har vänner då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notfallingapart:

Okej, vad tror du själv du gör som gör att du inte har vänner då?

det är just det jag inte vet, för hade jag vetat hade jag gjort något åt det för väldigt länge sedan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

det är just det jag inte vet, för hade jag vetat hade jag gjort något åt det för väldigt länge sedan

vadå har du aldrig haft vänner? inte i skolan heller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notfallingapart:

vadå har du aldrig haft vänner? inte i skolan heller?

nä inte en ända


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

nä inte en ända

vad menar du med vän då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notfallingapart:

vad menar du med vän då?

folk man umgås med utan för arbetet, tillit, har fan ingen aning,

men å andra sidan lärde jag mig nyss att 20% av alla män i sverige saknar nära vänner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

notfallingapart:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Eftersom att det inte finns någon uppgift.


   
SvaraCitera