Aviseringar
Rensa alla

Stämningen är död


Lagar mat och försöker lista ut hur jag ska tänka. Det går dåligt.

Idlar på tiny, förlåt för att ej skrev något. Är för koncentrerad. Borde gå och sätta mig i ett hörn istället.


   
SvaraCitera

Jr. HBT:

tjofräs

Dö inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jr. HBT:

Börjar plugga om ett par veckor, tampas med dygnsrytmen, våndas över kreativ torka, allmän livsleda ångesttjofräs självtvivel hopplöshet låsningar etc.

Det där låter asjobbigt. Förhoppningsvis kommer allt tillbaks med rytmen om några veckor då du börjar plugga.

Jr. HBT:

Gillade vad du skrev om poeter, är det eget eller citat ur något pinsamt att gilla ( typ mark levengoods samlade betraktelser)?

Det är ​detta
Väldigt bra album över huvud taget.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Miceparade:

Lagar mat och försöker lista ut hur jag ska tänka. Det går dåligt. Idlar på tiny, förlåt för att ej skrev något. Är för koncentrerad. Borde gå och sätta mig i ett hörn istället.

Hmm.. med lite mat i magen brukar tänket gå bra. Eller går det att laga mat fast än du inte kan tänka?

Man borde inte vara på tiny egentligen, men man fastnar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Dö inte.

Försökte utstråla "livet är hårt men det fixar sig serru vettja" men misslyckades nog.

Hur ska man tänka?


   
SvaraCitera

Hjärtlös:

Eller går det att laga mat fast än du inte kan tänka?

Ja det gick. Gjorde samma som igår så behövde inte fokusera så mycket på det.

Automata.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Ja det gick. Gjorde samma som igår så behövde inte fokusera så mycket på det. Automata.

Smart. Gjorde också så.


   
SvaraCitera

Jr. HBT:

Försökte utstråla "livet är hårt men det fixar sig serru vettja" men misslyckades nog.

Nä tyckte detta framgick. Ville ge stöd.

Jr. HBT:

Hur ska man tänka?

Vet inte riktigt. Olika, för mig. Vissa grejer cirkulerar och försvinner aldrig oavsett hur man vänder och vrider. Ofta grejer med förankring i saker som måste göras i framtiden. Andra grejer blandas ihop och går inte att vända och vrida på på samma sätt. De brukar flyta ihop och bli samma, kanske pga brist på energi att fokusera på dem. Ibland förminskas det i processen pga man urskiljer inte de olika grejerna längre och blir mindre jobbigt. Man glömmer lite.

Ibland tvärtom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Det där låter Väldigt bra album över huvud taget

Ganska Catchy ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jr. HBT:

Ganska Catchy ändå

Ja, jag är förälskad.


   
SvaraCitera
kachin

vattnar/duschar blommor
bakar kladdkaka
packar

wöp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Nä tyckte detta framgick. Ville ge stöd.Vet inte riktigt. Olika, för mig. Vissa grejer cirkulerar och försvinner aldrig oavsett hur man vänder och vrider. Ofta grejer med förankring i saker som måste göras i framtiden. Andra grejer blandas ihop och går inte att vända och vrida på på samma sätt. De brukar flyta ihop och bli samma, kanske pga brist på energi att fokusera på dem. Ibland förminskas det i processen pga man urskiljer inte de olika grejerna längre och blir mindre jobbigt. Man glömmer lite.Ibland tvärtom.

Kan inte bestämma mig helt men tror andra grejer är viktigare än vissa grejer.


   
SvaraCitera

Jr. HBT:

Kan inte bestämma mig helt men tror andra grejer är viktigare än vissa grejer.

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slutade skolan vid 12, vilket är standard. ([cool]) Det är fint. Så nu har jag kommit hem och tar min dagliga titt in här på UM. Skönt att göra ingenting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Confundus:

Slutade skolan vid 12, vilket är standard. () Det är fint. Så nu har jag kommit hem och tar min dagliga titt in här på UM. Skönt att göra ingenting.

Låter skönt [love]


   
SvaraCitera