Aviseringar
Rensa alla

Stående kuk


Ämnesstartare

Varje gång jag får stånd så ställer sig min kuk rakt upp. Nu i singellivet är detta inget problem då det knappast hindrar mig från att runka. Det jag mest oroar mig över är när jag väl får en flickvän, och om vi kommer ha sex. Skulle det ens funka med en kuk som pekar upp mot himlen? Är det normalt med en kuk som står rakt upp? Står eran kuk upp när ni har stånd? Skulle vara mer än tacksam för svar! 🙂


   
Citera

"It will change on its own over time. There’s nothing you need to do; there’s nothing you should do. Leave it alone." är vad en snabb google sökning får fram iaf. Men blir det några problem under sexet så får du helt enkelt byta till en position som fungerar.


   
SvaraCitera

Ja, händer ofta, helt normalt. Och det är bara att stoppa in den oavsett om den är rak eller sladdrig.


   
SvaraCitera

du kan böja på den


   
SvaraCitera

Det är nog ingen fara. Beror nog lite på längden bara, men inget du behöver oroa dig för


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stopp kuken i en brasa så den blir varm sen banka den till rätt form med en hammare. Funkar på svärd så.


   
SvaraCitera

Min kuk står också rätt upp om jag står upp när jag får bånge men jag kan rikta den nedåt ca 90 grader så att den riktas rätt fram. Gör det ont om du försöker rikta kuken något nedåt? Om du får problem vid sex så får du kontakta en läkare som kanske kan hjälpa dig.


   
SvaraCitera
Lemmy

Min kuk står också rakt upp. Men funkar att böja ner den.


   
SvaraCitera

Normalt du kan böja den vid sex eller avsugning 


   
SvaraCitera