Aviseringar
Rensa alla

ständigt hungrig


Ämnesstartare

för ett tag sedan började jag känna mig hungirg hela tiden. det kunde gå en halvtimma efter middag och jag kände mig hungrig igen. sen var det borta en vecka, eller kändes inte lika mycket o nu har det kommit tillbaka igen. haft det snart i två veckor. det kan vara starkare vissa dagar o mindre andra, men det finns ändå där. jag äter ordentligt, frukost,lunch,middag,mellanmål o tränar. fattar inte vad som händer?

det kan ha kommit i samma veva som jag började med kosttillskott (elr vad det nu heter) , käkar multivital,fiskolja o zink. någon som vet om det kan ha med det att göra?

det känns som när man inte ätit på typ 6 timmar fast det bara har gått 1 sedan jag åt sist....

några förslag på vad det kan vara?


   
Citera
Ämnesetiketter

Har du ätit väldigt lite tidigare och gått ner mycket i vikt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ne jag har alltid ätit ordentligt. o inte gått ner mycket i vikt. kanske lite den senaste tiden men inget märkvärdigt precis...man varierar ju alltid lite i vikt, lite upp o lite ner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

binnikemaskar?


   
SvaraCitera

whatif:

ne jag har alltid ätit ordentligt. o inte gått ner mycket i vikt. kanske lite den senaste tiden men inget märkvärdigt precis...man varierar ju alltid lite i vikt, lite upp o lite ner.

I så fall tycker jag att du ska ta och ringa sjukvårdsupplysningen och fråga dem. Att från ingenstans bli mycket hungrigare än tidigare verkar inte helt normalt.

Jag antar att du inte börjat träna mycket mer nyligen heller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

?;s


   
SvaraCitera

Blitzen:

binnikemaskar?

Har man inte bara EN mask om man har binnikemask?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ah jag har också tänkt det, för har kollat en del på nätet o kommer inte fram till något bra.

ne det har jag inte, kör lite mer nu än i vintras men inget extremt så att det kan kännas såhär ;o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Har man inte bara EN mask om man har binnikemask?

beros på vad för sorts om den är stor så antagligen bara en. Kan bli upp till 4-8 meter lång så. Kan förekomma fler, men ovanligt i vilket fall som.


   
SvaraCitera

whatif:

ah jag har också tänkt det, för har kollat en del på nätet o kommer inte fram till något bra.

Ring dem i så fall, deras nummer är 1177.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ah får gör det (y)


   
SvaraCitera

Brukar också ha perioder av stark hunger, för att sedan ha perioder där jag inte är hungrig alls.

Men ring du sjukvårdsupplysningen. Det är säkrast.


   
SvaraCitera