Aviseringar
Rensa alla

Ständigt kåt & kommande


Ämnesstartare

Hej [smile] Hoppas att det här forumet kan ge några svar.

Jag har varit deprimerad under en längre tid nu pga. dödsfall i familjen och andra otrevligheter. Har som tur är inte halkat efter i skolan men litegrann socialt. Har iaf fått antidepressiva utskrivet och självklart inte varit särskilt kåt under tiden, vilket ni kan förstå.

Men för ca två månader sedan slutade jag med medicinerna och till en början var det lugnt, men efter någon vecka blev jag bara kåtare och kåtare och nu känner jag mig verkligen ständigt kåt. Har haft sex några gånger men det "hjälper" inte, efter en orgasm vill jag ändå bara ha mer. Har också fått jättelätt för att komma nu, det räcker *nästan* med att jag koncentrerar mig och tänker sexuella tankar för att jag ska komma.

Nån som varit med om det här eller hört talas om liknande? Går det över? Visst, inget hemskt problem kanske men det börjar bli jäkligt drygt faktiskt.


   
Citera

Shit, jag trodde att du var kille. *s*


   
SvaraCitera

Ordinererar mer sex. Kebu12 kan nog hjälpa dig med det.


   
SvaraCitera

Gissar på att hon får 10-50 PMs idag.


   
SvaraCitera
Åtta

Gissar på att hon är en han och att den ålder hon angett bör multipliceras med minst 3.


   
SvaraCitera

Hananas:

Hoppas att det här forumet kan ge några svar.

Aldrig hört om nått så extremt fall, men anti-depp är sexhämmande så det är väll en reaktion på att du slutade? Hur länge tog du anti-depp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venfort:

Hur länge tog du anti-depp?

I nästan 1½ år med olika stora doser och olika sorter under den tiden.


   
SvaraCitera

Jag kan säga att jag själv är ständigt kåt, men jag rör mig inte själv. Så fort jag ligger bredvid en kille, kanske en jag är på G med, så är det jag som går för långt. I slutändan dissar jag han, som om jag bara ville ha sex och det är väl så, men inte riktigt menat i mitt liv. 🙂


   
SvaraCitera

respons:

Ordinererar mer sex. Kebu12 kan nog hjälpa dig med det.

bra tips[blush]


   
SvaraCitera

Hananas:

I nästan 1½ år med olika stora doser och olika sorter under den tiden.

Kanske kombinationen som spökar? Kolla med sjuksyster?


   
SvaraCitera

Oj, nog för att man kan vara mycket kåt i vissa perioder men det låter ganska extremt ändå. Känner du ingen tillfredsställelse när du kommit/haft sex?

Som ovan, kolla med sjuksyster?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smile234:

Känner du ingen tillfredsställelse när du kommit/haft sex?

Jo det känns jätteskönt och sexet/onanin funkar jättebra, men det dämpar liksom inte lusten så mycket. Har jag riktigt mycket så är jag inte så sugen en liten stund men jag är snabbt jättekåt igen. Frustrerande, känns efter 1 timme som att man gått utan sex i ett år!

Sjuksyster får det väl bli i slutändan om jag inte kommer på nåt men det känns ändå lite pinsamt och mysko. "Hej jag är kåt vad är fel" liksom.


   
SvaraCitera

Ska bli riktigt intressant att få piller utskriva nu.
Längtar.


   
SvaraCitera

Grymt, lust att ses?


   
SvaraCitera
orcite

Hananas:

Har haft sex några gånger men det "hjälper" inte, efter en orgasm vill jag ändå bara ha mer.

Jag vill ha dig [cry]


   
SvaraCitera