Aviseringar
Rensa alla

Stäng trådar som uppmuntrar kriminalitet?


Ämnesstartare

Som rubriken lyder


   
Citera
Ämnesstartare

vad anser du tillhör det krimenela som diskuteras ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

banna pretton!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Definiera kriminalitet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

håller med 🙂 0=)


   
SvaraCitera
Hando

Infraröd:

Definiera kriminalitet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vafan ska vi då diskutera om? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knothole:

Vafan ska vi då diskutera om?

haha klockren komentar [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan du ge ett exempel?


   
SvaraCitera

Sport:

Som rubriken lyder

Anmäl trådar som du tycker att vi ska låsa så kollar våra moderatorer på det. Du anmäler en tråd genom att klicka på Image och sedan "Anmäl".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag syftar på trådar som behandlar t.ex illigala vapenköp, oavsett hur "oskyldiga" eller "ogenomförbara" dom än kan te sig. Det kan fortfarande ge personer är "slightly retarded" eller bara "unga och dumma" ideer om att försöka genomföra en liknande handling som kan försätta dom i en svår sitts utan att dom riktigt förstod hur allvarligt det är.

Oavsett om dom är vekningslösa i praktiken så är det oerhört onödigt att tilllåta trådar som försökar tipsa eller diskutera sig fram till en lösning om hurvida man ska kunna utföra en illegal handling såsom att köpa vapen från utlandet igenom att använda diverse fraktbolag osv för att sedan föra in dom i Sverige.

Tråden som föranlädde detta inlägger är följande: http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=232580


   
SvaraCitera

Jag håller med lite. Trådar som uppmuntar till sånnt som är emot lagen och bibeln bör låsas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker allt att moderatorerna är lite för dåliga på att få undan trådar och inlägg som uppmuntrar till, eller tipsar om piratkopiering.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blade Runner:

Jag tycker allt att moderatorerna är lite för dåliga på att få undan trådar och inlägg som uppmuntrar till, eller tipsar om piratkopiering

Anmäl, anmäl, anmäl.
Vi kan inte sitta och läsa igenom alla trådar. bryter det mot reglerna anmäl då tråden/inlägget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tobias:

Vi kan inte sitta och läsa igenom alla trådar. bryter det mot reglerna anmäl då tråden/inlägget.

Säkerhetspolisen såg till att Flashback blev tvungna att läsa igenom alla inlägg innan de postades på forumet. Dessvärre flyttade de servrarna.


   
SvaraCitera