Aviseringar
Rensa alla

Staken + pungkulorna..


Ämnesstartare

Jag undrar lite... när man har ståfräs är det konstigt att man kan flytta en pungkula in till ett "rum" som är precis bredvid kukstommen ovanför pungsäcken... kan licksom gå upp i ett rum där sen är det bara att putta ner den igen... men känns skitskumt :S

Tack för svar kunniga.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

aids[shake]


   
SvaraCitera
smisk

cancer...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaha.. det är väl normalt, kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

aids[shake]

Alltså du måste vara en maskin som har i uppgift att vara ett troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barbienele:

Alltså du måste vara en maskin som har i uppgift att vara ett troll.

Varför säger du så för? jag är ingen maskin, är en människa med känslor precis som du[sad]


   
SvaraCitera
smisk

kebu12:

Varför säger du så för? jag är ingen maskin, är en människa med känslor precis som du[sad]

[love]


   
SvaraCitera

det är harry potter and the chamber of secrets i det hemlig arummet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tihi jag ska vara seriös, det är däruppe pungkulan åker när man får utlösning, så nu kanske du kan lista ut vad rummet är till för [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har hänt någon enstaka gång, ytterst obehagligt. Har fått panik de gångerna det hänt.


   
SvaraCitera

Ja det händer att de kryper upp ibland. Inget konstigt eller onormalt med det. Finns till och med de som kan dra in dem på beställning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rum[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barbienele:

kan licksom gå upp i ett rum där sen är det bara att putta ner den igen... men känns skitskumt :S

Aaa, håller med. Det är ingen trevlig upplevelse när det händer random [bigsmile]

Det var där pungkulorna satt innan de "ramlade ner" [wink]


   
SvaraCitera

kebu12:

Varför säger du så för? jag är ingen maskin, är en människa med känslor precis som du

det var det finaste jag någonsin sett dig skriva[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare
Det är klamydia [n]

   
SvaraCitera