Aviseringar
Rensa alla

Stalker?


Ämnesstartare

Nu är det så att jag har smsat med en kille i 1-2 månader ungefär (allt började på fb). Och vi har träffats två gånger, sista gången var innan jag skulle bort. Fick flera sms där det stod "saknar dig, ring sen" osv. Fast grejen är ju att jag aldrig har gillat honom, verkligen inte men han tror ju det (och jaaa han va verkligen tvungen att kyssa mig innan jag for-.-). Jag har en vän som nästan är som en syster till mig som känner honom och jag bad henne att prata med honom om att jag inte gillar honom och sådär. Men han fortsätter att skriva till mig på facebook och allt.. Det är otroligt irriterande och jag loggar alltid ut från chatten och sådär då han gör det men jag pallar inte mer och jag vill egentligen inte ha något att göra med honom,vad skajaggöra?

tacksam för svar osvvv [rolleyes][rolleyes]


   
Citera

tycker du han känns obehaglig?


   
SvaraCitera

Res nullius:

tycker du han känns obehaglig?

Trodde också först det var en dålig countertråd men dessa människorna har ju faktiskt träffats så det är bara en vanlig dålig tråd.

Sen har jag upptäckt att som Zerg så brukar jag alltid gå heavy hydra/infestor i midgame till Ultra/Ling i lategame om dom går heavy stalkers. Självklart är det smartare att skippa hydras och direkt börja turtlea upp med roach/infestors och med massa spines om protossen börjar gå mycket stalker/Collosus tills du har fått hive och sen bara pusha när du fått ut några broodlords. Funkar inte så jättebra på te x Xelnaga caverns kanske men på massa andra kartor är det the way to go. GLHF.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Res nullius:

tycker du han känns obehaglig?

Otroligt, ja


   
SvaraCitera

Det ligger något i det Semi säger.

Om han blinkar åt dig är han nog en blink stalker till och med!


   
SvaraCitera

Fejlarn:

Om han blinkar åt dig är han nog en blink stalker till och med!

[love][love][love]


   
SvaraCitera

Värt att notera att jag är 1000 poäng Masters så jag vet vad jag snackar om!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej men serriiii


   
SvaraCitera

semi gillar du att flasha i lillmörka eller

fickan var inte rädd, bara fram med språket, och om det inte hjälper hota han med mansrösten så springer han nog iväg som en skrikande tjej ska du se<3


   
SvaraCitera

svenkalle:

semi gillar du att flasha i lillmörka eller

Nej, jag är inte lagd åt det hållet.


   
SvaraCitera

fickan:

Otroligt, ja

okaj, klargör för honom, tydligt, att du inte vill ha nån som helst kontakt med honom. Att du inte kommer svara på hans sms, när han ringer osv osv. Sen är det bara ignorera om han skulle göra det. Där, har du ditt svar!

för säkerhetsskull kan du börja gå med en liten fickkniv,. risken finns ju att han är ett riktigt jävla psycho haha [bigsmile]


   
SvaraCitera

tA Bort från facebook ocksa


   
SvaraCitera

semi berättar dina innersta känslor nu angående ämnet
och nej inte på latin


   
SvaraCitera

svenkalle:

semi berättar dina innersta känslor nu angående ämnet
och nej inte på latin

I find your lack of capital letters disturbing.


   
SvaraCitera

så där


   
SvaraCitera