Aviseringar
Rensa alla

STALKING!!!!!


Det var alltså tjejens korvätande/snålhet som startade allt? Ge tillbaka pengarna bara.


   
SvaraCitera

nubbie:

Men S3ON, är du i farten igen.

Jag är bättre i skrift. [no-no]


   
SvaraCitera

- Razorblade -:

Han är mycket smidigare. [no-no] Syns inte, hörs inte. Ninja-style.

pffft naaj


   
SvaraCitera

isola:

pffft naaj

Kan försäkra dig om att du aldrig har haft att göra med S3ON även fast människan i fråga har påstått sig vara mig. [no-no]


   
SvaraCitera

S3ON:

Kan försäkra dig om att du aldrig har haft att göra med S3ON även fast människan i fråga har påstått sig vara mig. [no-no]

avslöjade ditt trollkonto hellenågonting


   
SvaraCitera

isola:

avslöjade ditt trollkonto hellenågonting

Missförstod ditt tidigare inlägg, drog slutsatsen dirr att du hade blivit stalkad av någon som utgett sig för att vara mig. [sad]


   
SvaraCitera

S3ON:

drog slutsatsen dirr att du hade blivit stalkad av någon som utgett sig för att vara mig. [sad]

nejgu [sad]


   
SvaraCitera

Intressant hur varenda jävel helt plötsligt kan ha en stalker, antingen har folk idag för höga tankar om sig själva och hur stalkable dom är eller så finns det dröser av socialt inkompetenta människor som bara växt upp med att interagera med en datorjävel och därför börjar stalka. Jag lutar åt en kombination av dessa teser.


   
SvaraCitera

kan inte låta bli att tänka på eva som åt av de förbjudna frukterna och prinsessan som fick äta av häxans frukter om hon lovade att ge bort sin förstfödde till henne


   
SvaraCitera