Aviseringar
Rensa alla

stålmannen skjuter EN ARAB i magen med SEMIAUTOMATISK PISTOL


Ämnesstartare

Image


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

jaha

ondigt att skjuta 4 skott det rcker med 2


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

ondigt att skjuta 4 skott det rcker med 2

ah

min teori är att han bara skjuter 1 skott och att ARABen skriker BLAM! BLAM! BLAM! BLAM!

vad tror du om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

araben är ju bara värd ett skott


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bilden verkar komma från en serieversion av Albert Camus - The Stranger (främlingen på svenska), som även The Cure-låten - Killing an arab behandlar.

Men vad fan vet jag, jag har inte läst boken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

h

min teori är att han bara skjuter 1 skott och att ARABen skriker BLAM! BLAM! BLAM! BLAM!

vad tror du om det.

om ARABEN blir träffad så borde han nog dö därför kan han nog itne skria BLAM! BLAM! osv. men om skottet inte träffar några viktiga organ eller så (obs: itne troligt alls) kanske han orkar skrika ??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Bilden verkar komma från en serieversion av Albert Camus - The Stranger (främlingen på svenska), som även The Cure-låten - Killing an arab behandlar.

det där är sant, men det är roligt att ta den ur sammanhang


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

det där är sant, men det är roligt att ta den ur sammanhang

Det är alltid kul att ta saker ur sammanhang.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

om ARABEN blir träffad så borde han nog dö därför kan han nog itne skria BLAM! BLAM! osv. men om skottet inte träffar några viktiga organ eller så (obs: itne troligt alls) kanske han orkar skrika ??

om det inte träffar några viktiga organ och ARABen orkar skrika så tycker jag att det är bra av stålmannen att skjuta mer!! Men tänkte faktiskt han kanske blir rädd och BLAM! BLAM!:ar innan han blivit skjute n.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

om det inte träffar några viktiga organ och ARABen orkar skrika så tycker jag att det är bra av stålmannen att skjuta mer!! Men tänkte faktiskt han kanske blir rädd och BLAM! BLAM!:ar innan han blivit skjute n.

kanske man vet aldrig.....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

kanske man vet aldrig.....

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror stålmannen skjuter tre skott men rycks med och skriker blam själv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Det är alltid kul att ta saker ur sammanhang.

Image


   
SvaraCitera