Aviseringar
Rensa alla

Stanna vid en stoppskylt


Ämnesstartare

och kör inte förräns du sett en bil passera! Hahahah sveriges värsta bilförare alltså[bigsmile][y]


   
Citera

lol
tom jag kan sånt


   
SvaraCitera
Papper

Haha. ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blev sugen på att vara med i programmet, mest för att testa sina skillz i såna hinderbanor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror på allvar att jag kör bättre än de människorna, de är ju livsfarliga! 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Blev sugen på att vara med i programmet, mest för att testa sina skillz i såna hinderbanor.

Jag är sugen på att ha kul på dom hinderbanorna! Hade aldrig kunnat ta det på allvar.

Tveea:

Jag tror på allvar att jag kör bättre än de människorna, de är ju livsfarliga! 😮

Och på grund av det jag skrev ovan så känns hela programmet väldigt troll-aktigt. Jag är sugen på att "fejka" bara för att hinderbanorna verkar så jävla balla.

Och satan vad jag garva åt fyllekörningen, fan vad det flög saker, hahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Och satan vad jag garva åt fyllekörningen,

Det var du inte ensam om, haha [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det har sina stunder det programmet. men det är fan tragiskt hur dem lyckas lura till sig ett körkort från första början


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

men det är fan tragiskt

Det som fortfarande är fastetsat i mitt minne är dom där två bimbosen från förra säsongen som inte ville sätta på sig bältet för att det förstör håret. Dom förtjänar en trafikolycka som ger dom men för livet. O nu kommer säkert någon gapa över att jag sagt detta, men är man dum så får man lida. Så enkelt är det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Dom förtjänar en trafikolycka som ger dom men för livet. O nu kommer säkert någon gapa över att jag sagt detta, men är man dum så får man lida. Så enkelt är det.

krossat ansiktet mot framrutan kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

krossat ansiktet mot framrutan kanske

Precis, snacka om att tänka kortsiktigt[tired]

Fast jag vet precis hur dom tänker: "Ähh, en olycka händer aldrig mig, mitt ansikte kommer aldrig bli krossat mot framrutan, bältet förstör bara håret i onödan"[tired]


   
SvaraCitera