Aviseringar
Rensa alla

Stannar du vid röd gubbe alltid?


Smilen
Ämnesstartare

När ni går över ett övergångsställe med rödljus stannar du alltid då vid röd gubbe?

Jag stannar alltid och väntar in grön gubbe även om det inte är någon trafik på vägen just då.


   
Citera
Ämnesetiketter

Är det inga bilar så går jag. O Ibland trycker jag inte ens utan väntar på en lucka bara, vill inte störa bilarna


   
SvaraCitera

nja, det varierar lite då då


   
SvaraCitera

Smilen:
Jag stannar alltid och väntar in grön gubbe även om det inte är någon trafik på vägen just då.

Gör detsamma. Ibland trycker jag på knappen flera gånger, för lite ljuv musik i vardagen Glad


   
SvaraCitera

stanislavdenstore:

Gör detsamma. Ibland trycker jag på knappen flera gånger, för lite ljuv musik i vardagen Glad

Här nere på våra stolpar måste man hålla takten om man ska trycka fler gånger, vilket gör det hela mycket roligare 😛


   
SvaraCitera

Jaa


   
SvaraCitera

nope brukar gå vid röd gubbe orkar inte vänta


   
SvaraCitera

Är det fri sikt och ingen trafik så går jag bara.

Hjärta


   
SvaraCitera

Stannar och väntar i regel in grön gubbe. 


   
SvaraCitera

stannar vid röd gubbe nästan alltid, om det inte är att jag håller på att missa någon buss som går sällanParty


   
SvaraCitera

Jag ser mig alltid för innan jag går över. Ibland trycker jag innan jag går över ibland så går jag över om det är fritt fram. Beror lite ppå om jag har bråttom elelr inte. Har jag inte bråttom så kan jag gott stå och vänta tills det blir grönt.


   
SvaraCitera

Jag stannar alltid!


   
SvaraCitera

oftast


   
SvaraCitera

Jag stannar, men är det rum att gå eller att det inte kommer någon så är det bara att cykla/gå på! Cool


   
SvaraCitera

Ni som inte stannar är ju anarkister för helveteArg 


   
SvaraCitera