Aviseringar
Rensa alla

Stapeldiagram(eller dylikt) över sexuell debut.


Ämnesstartare

Söker ovanstående det vill säga någon form av statistik som inte bara
behandlar genomsnittlig ålder för samlagsdebut utan hur många som idkat samlag i en viss ålder.

du behöver inte skriva "JFGI" och det belönas antagligen med en anmälning för ett helt onödigt inlägg. Ifall någon mod finner informationen alltför lätt-tillgänglig så låser den väl den.

Hursomhelst help plz.


   
Citera
Ämnesstartare

Skulle tråden över sexdebut här på UM duga så är det ju ett stapeldiagram i den. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Skulle tråden över sexdebut här på UM duga så är det ju ett stapeldiagram i den.

nja, ska använda't i en avhandling och alla um:are är så promiskuösa:c


   
SvaraCitera

Nej, nu är du för snuskig tycker jag. (Det finns en klistrad tråd i sexforumet som heter statistik om sex, det finns kanske där)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kosjka:

nja, ska använda't i en avhandling och alla um:are är så promiskuösa:c

Okej, då har jag inget förslag. Kan söka runt och se om jag hittar något åt dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Nej, nu är du för snuskig tycker jag. (Det finns en klistrad tråd i sexforumet som heter statistik om sex, det finns kanske där)

hurså, bättre att bli upphetsad av siffror än av flickor ju[sad]

+ jo det är möjligt men båda länkarna är nere[sad]


   
SvaraCitera

kosjka:

nja, ska använda't i en avhandling och alla um:are är så promiskuösa:c

vad..öhh...ska du göra en avhandling i om jag får fråga?
Låter ju inte direkt som ett bra underlägg för något direkt
Dessutom, folk i den yngre generationen verkar vara väldigt promiskuösa av sig numer, det är inte bara på UM 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

vad..öhh...ska du göra en avhandling i om jag får fråga?

Pedofili, Hebefili och Sexuella övergrepp mot barn.

Är klar med uppsatsen men kom på att jag måste redovisa hur pass stor andel av 13 & 14-åringar som har sexdebuterat. Det är inte direkt kopplat men jag för ett resonemang kring brist valfrihet av sexuell minoritet redan har sexdebuterat innan de blivit "byxmyndiga"
partner och presenterar det som fakta att en viss men inte obetydlig.

Det är ju inte precis en masteruppsats(vilket du ser på det breda och ytliga ämnesval) men strukturen ska följas och sakerna ska beläggas.

Pappbox:

Låter ju inte direkt som ett bra underlägg för något direkt

nej, det är det verkligen inte men jag behöver en källa på det hela som sagt. Det är verkligen en bisak men ändå en sak som måste lösas.

Pappbox:

Dessutom, folk i den yngre generationen verkar vara väldigt promiskuösa av sig numer, det är inte bara på UM 🙂

jo fast det kan jag inte riktigt resonera kring utan någon form av faktaunderlag.


   
SvaraCitera

kosjka:

Det är ju inte precis en masteruppsats(vilket du ser på det breda och ytliga ämnesval) men strukturen ska följas och sakerna ska beläggas.

Låter faktiskt intressant, däremot kan det vara väldigt svårt att få fram information om det hela men det verkar som du kan knyta samman det till din tes så bara du fixar det så

kosjka:

jo fast det kan jag inte riktigt resonera kring utan någon form av faktaunderlag.

Sant, har inga direkta fakta utan bara en känsla och personliga observationer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Sant, har inga direkta fakta utan bara en känsla och personliga observationer.

jo det är ju inte orimligt, nåväl isåfall får det kanske bero och hoppas att det faller inom ramen för så pass grundläggande kunskap att den ej behöver beläggas.

Pappbox:

Låter faktiskt intressant

ja fast mitt ämnesval blev på grund av mina källor väldigt brett och slutsatserna ganska ytliga. får acceptera ett vg eller dylikt för't.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppmanar nog till att tråden låses.

skiten skulle ändå vara inne för en vecka sedan och det är inte jättecentralt.


   
SvaraCitera