Aviseringar
Rensa alla

Står still i vikt


Ämnesstartare

hejsan. Börjar bara undra lite, står fan still i vikt. Väger samma som jag gjorde förra året och har gjort det hela tiden ( har kanske tappat 1 -2 kilon) . Är det inte meningen att man ska gå upp nåt kilo, som dom flesta gör under ett år. Fattar inte hur jag kan stå still i vikt. Tillexempel så har jag varit borta i 2 och en halv vecka och har ätit väldigt onyttigt om man ska säga så. Väger fortfarande precis som förut, tillomed några gram mindre [confused]. Haha , fast det kan ju vara bra dock . att man inte går upp i vikt så enkelt [cute]. Men undrar bara varför.


   
Citera
Ämnesetiketter

har haft exakt samma vikt sen 2008 [sad] spelar ingen roll vad jag gör


   
SvaraCitera

Samma här! du är iallafall inte ensam om det [crazy]


   
SvaraCitera

Hade samma vikt från typ 2001-2012

Iår gick jag först ner 10kg å sen upp 15, så väger +5kg. Ska väga +10 - +15 kg mer så är inte tjockis [no-no]

Finns ingen fysisk lag som säger man måste gå upp i vikt varje år. Då hade ju alla gamla varit tjockisar [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MusPlupp:

Hade samma vikt från typ 2001-2012Iår gick jag först ner 10kg å sen upp 15, så väger +5kg. Ska väga +10 - +15 kg mer så är inte tjockis Finns ingen fysisk lag som säger man måste gå upp i vikt varje år. Då hade ju alla gamla varit tjockisar

haha jo det är ju sant, men när man är i min ålder så utvecklas ju kroppen väldigt mycket och det är vanligt att man går upp i vikt i puberteten och sånt skit. heh..[cute]


   
SvaraCitera

har vägt samma i typ 2-3 år såååaatteeeh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

galenskap:

har vägt samma i typ 2-3 år såååaatteeeh

thehe okeej 🙂


   
SvaraCitera

Växer du på längden fortfarande?

Jag slutade gå upp i vikt när jag slutade växa, typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

niven:

Växer du på längden fortfarande?Jag slutade gå upp i vikt när jag slutade växa, typ.

Jo, växer nog fortfarande lite. Om jag inte växer något mer så är jag ju dvärg för alltid. haha nä men min mamma är väldigt kort då min mormor var det.


   
SvaraCitera