Aviseringar
Rensa alla

Star Trek?


Smilen
Ämnesstartare

Vilken är den bästa Star Trek? Jag menar då av versionerna. Tidiga eller mycket tidiga eller dagens Star Trek?


   
Citera
L Y S

Tjena, kul med en sån här tråd då jag själv är lite av en Trekkie och har kollat på alla serier och filmer, flertal gånger.

Jag gillar väl alla utom just Discovery...vilket kaos till serie. Picard är rätt okej ändå även om den inte är lika bra som TNG, DS9 eller VOY.

Vad tycker du själv?


   
SvaraCitera

Jag gillar den med rymdskäppet


   
SvaraCitera

Även om TNG nog alltid kommer att vara min favorit så måste jag säga att jag gillar star trek discovery (Netflix). Star trek Picard (amazon prime) överträffade mina förväntningar och ser fram emot nästa säsong. Det gjorde iofs även discovery. 

Hjärta


   
SvaraCitera
L Y S

Storchen84: jag gillar star trek discovery

Vad tycker du om det nya utseendet på Klingons? De har ändrat utseende ett antal gånger nu sedan TOS...


   
SvaraCitera

L Y S: Vad tycker du om det nya utseendet på Klingons? De har ändrat utseende ett antal gånger nu sedan TOS...

Tror jag tittar alldeles för sällan på star trek för att märka något sådant :p

Kan dock ha svårt med star trek som utspelade sig före TNG tidsmässigt, vilket discovery gör, men discovery gillar jag. Däremot varade inte intresset länge för star trek enterprise som också utspelade sig före TNG. Enterprise kändes allmänt... Jag vet inte, seg och tråkig antar jag. 

Hjärta


   
SvaraCitera

Discovery


   
SvaraCitera