Aviseringar
Rensa alla

star wars


för den tar upp viktiga frågor..

som vänskap


   
SvaraCitera

Mycket glad


   
SvaraCitera

Det mesta är nog bra förutom han där jävla Jar Jar Binks. Förbannade lallare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Star wars känns så... barnsligt och lättsamt på något sätt. Har sett alla filmer en gång, mer än så orkar jag inte se. Hört att nya star wars-filmer ska göras, men att disney köpt... rättigheterna? I vilket fall när jag fick höra detta så fick jag direkt känslan om att alla star wars-filmer som görs nu kommer floppa ganska brutalt pga det.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:
Star wars känns så... barnsligt och lättsamt på något sätt. Har sett alla filmer en gång, mer än så orkar jag inte se. Hört att nya star wars-filmer ska göras, men att disney köpt... rättigheterna? I vilket fall när jag fick höra detta så fick jag direkt känslan om att alla star wars-filmer som görs nu kommer floppa ganska brutalt pga det.

Hjärta

vafan..håller vi med varandra? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemons or fruit: vafan..håller vi med varandra?

Inte vet jag, skrev bara vad jag tyckte.

Har för övrigt sett alla star wars-filmerna. Det enda jag tyckte var bra, det enda jag inte har något emot att se igen var när yoda fightades, vilken episod det nu var i.

Star Trek TNG is the shit.

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84: Star Trek TNG is the shit.

Glatt skålande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har fått frågor om star wars av random killar (om sånt de inte själva visste) så ger tydligen intryck av att kunna mer om det än vad jag gör. har inte sett alla filmer, men de jag sett var ganska bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemons or fruit:

zzzapp

the force is strong in this one


   
SvaraCitera
Exner

Storchen84:
Star wars känns så... barnsligt och lättsamt på något sätt. Har sett alla filmer en gång, mer än så orkar jag inte se. Hört att nya star wars-filmer ska göras, men att disney köpt... rättigheterna? I vilket fall när jag fick höra detta så fick jag direkt känslan om att alla star wars-filmer som görs nu kommer floppa ganska brutalt pga det.

Hjärta

pppPPPPppppPPpp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner: pppPPPPppppPPpp

ok?

Hjärta


   
SvaraCitera

Jag har en sak att säga, Stargate SG-1.


   
SvaraCitera