Aviseringar
Rensa alla

Star Wars: The Old Republic


Ämnesstartare

Jag har följt swtor ganska länge nu, men när dom avslöjade dom sista 2 klasserna för några veckor sen blev jag sjukt hypad inför spelet.

http://swtor.com

När jag såg spelet från början hoppades jag att man skulle kunna spela som Jedi Consular som i kotor 1 och 2, och dom sista 2 klasserna är det!
Kommer köra en Sith Inquisitor
http://swtor.com/info/holonet/classes/sith-inquisitor


   
Citera
Ämnesetiketter

Som den KOTOR-nörden jag är så har jag verkligen funderat på detta spel. Dock har jag ju slutat spela dataspel.. MEN MEN!


   
SvaraCitera

spela MAPLESTORY!


   
SvaraCitera

Har sjukt svårt för att bestämma mig om jag ska spela detta eller FF14. Sjukt svårt.


   
SvaraCitera

tycker det ser ut som en flopp, älskar starwars och alla deras spel, men det här kommer nog inte funka. Äklig grafik och jag ser ingen känsla när man inte hugger av robotarna på mitten


   
SvaraCitera

jag är en av dem som önskar de gjorde KOTOR 3 istället


   
SvaraCitera

Speltidning:

Jedi Consular

Speltidning:

Sith Inquisitor

låter väldigt overpower [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Har sjukt svårt för att bestämma mig om jag ska spela detta eller FF14. Sjukt svårt.

Kommer nog köpa bägge.

SorryBartDude:

jag är en av dem som önskar de gjorde KOTOR 3 istället

Ville också ha KotOR 3 men eftersom jag även älskar mmo's så är jag ganska nöjd.

McLuver:

låter väldigt overpower [confused]

Om man var ond och jedi Consular så var det sjukt OP och väldigt kul i kotor kommer jag ihåg.


   
SvaraCitera

SorryBartDude:

jag är en av dem som önskar de gjorde KOTOR 3 istället

Verkligen. Ska man sätta sig ner och lira ett MMORPG så har man inte tid till något annat inom de närmaste 2-3 åren.


   
SvaraCitera

sylar:

Ska man sätta sig ner och lira ett MMORPG så har man inte tid till något annat inom de närmaste 2-3 åren.

jag har aldrig ens orkat prova...


   
SvaraCitera

SorryBartDude:

jag har aldrig ens orkat prova...

Inte jag heller, därför att jag vet att det bara blir så [party]


   
SvaraCitera

sylar:

Inte jag heller, därför att jag vet att det bara blir så [party]

fan vad vi är intelligenta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Verkligen. Ska man sätta sig ner och lira ett MMORPG så har man inte tid till något annat inom de närmaste 2-3 åren.

Själv ser jag inget problem med de.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera