Aviseringar
Rensa alla

Star Wars


The Secret One:

Var medlem, men tappade helt bort mitt lösenord.

Vad hette du?


   
SvaraCitera

The Secret One:

Nya och nya, den senaste kom 2005...

du fattar vad jag menar. fyran kom 77, femman 80 ich sexan 83. sedan har vi de nya som kom 99, 02 och 05. de är la rätt nya ändå. och de är skräp. George Lucas förstörde liksom allt han skapat och nu sålde han hela grejen till Disney och jag vågar inte ens tänka på hur sjuan kommer se ut när alla de gamla skådisarna är tillbaka och är typ 800 år gamla och ser ut som monster


   
SvaraCitera

The Secret One:

Varför gick Anakin över till den mörka sidan?

För att de hade kakor!

Gillar förövrigt de gamla filmerna väldigt mycket.


   
SvaraCitera

patrick bateman:

Disney

har gjort bland annat Avengers, som är en helt ok film.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Vad hette du?

Nej, förväxlade det med starwars.com. Så har visserligen aldrig haft något konto på starwars.se, men den har legat bland mina bokmärken ett bra tag.

patrick bateman:

du fattar vad jag menar. fyran kom 77, femman 80 ich sexan 83. sedan har vi de nya som kom 99, 02 och 05. de är la rätt nya ändå. och de är skräp. George Lucas förstörde liksom allt han skapat och nu sålde han hela grejen till Disney och jag vågar inte ens tänka på hur sjuan kommer se ut när alla de gamla skådisarna är tillbaka och är typ 800 år gamla och ser ut som monster

Klart jag fattar, men jag håller inte med dig. Jag älskar historien bakom både Star Wars och Star Wars the Clone Wars.

Zodd:

För att de hade kakor!

Ha!


   
SvaraCitera

dvärgkastarn:

har gjort bland annat Avengers, som är en helt ok film.

precis. en helt okej film. sen gillar jag knappt Avengers. lika överskattad som Avatar. bara för man slänger in massa löjliga superhjältar som Tor och Hulken i en film fylld med action blir det inte bra. och J.J Abrahams eller vad han heter är man också tveksam till. Cloverfield var väl det enda bra han gjort

The Secret One:

Klart jag fattar, men jag håller inte med dig. Jag älskar historien bakom både Star Wars och Star Wars the Clone Wars.

haha det är lugnt. alla får la tycka olika. jag gillar bara de gamla även om jag tycker de är lite barnsliga. jag gillar ideén över Star Wars men tycker det är lite fjantigt och barnsligt


   
SvaraCitera

The Secret One:

Men vad tycker du Star Wars?

Mys o bra

The Secret One:

Är det rätt att Padmé dör?

Aa hon va jobbig

The Secret One:

Varför gick Anakin över till den mörka sidan?

Bättre story

The Secret One:

Är inte Han Solo liite för gammal för Leia?

The Secret One:

Hur fan lyckas de med Padmés frisyrer?

Ba att härja på ett tag

The Secret One:

Har du sett filmerna över huvudtaget?

Alla

The Secret One:

Har du läst böckerna?

Ne fan

The Secret One:

Vad tycker du om Star Wars the Clone Wars (TV-serien)?

Inte kollat


   
SvaraCitera

åh star wars e nice [blush]
Hyrde return of the jedi varje helg pappa jobbade. Satt och såg den om och om igen tills han kom hem på natten. [love]

hatade padme pga natalie portman var så otroligt värdelös :S Så djävla fejk alltihop.. hatar de nya filmerna även om fighterna var lite coolare. [blush]
Kändes inte genuint typ.. säger man genuint?

spelade även Star Wars Galaxies när det kom! Var helt otroligt att få springa runt i en så stor värld och besöka alla planeter. Slåss mot rebeller och bygga stora städer med andra spelare. Åhh saknar. [sad][love]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

fan ingen av skådisarna gjorde ett bra jobb i de nya filmerna :S Karaktärerna fick inge liv liksom..

önskar att ja kunde förklara men tror många förstår min poäng. [blush]


   
SvaraCitera

The Secret One:

Nej, förväxlade det med starwars.com. Så har visserligen aldrig haft något konto på starwars.se, men den har legat bland mina bokmärken ett bra tag.

Regga![wink]

Fasiken:

Hyrde return of the jedi varje helg pappa jobbade. Satt och såg den om och om igen tills han kom hem på natten.

Det är nog den bästa Star Wars film ever made! Var den första jag såg också, såg den när jag var 6 år sen kunde jag sitta hemma på pojkrummet på fredagkvällar och titta på den om och om igen, har VHS:en i min hylla också liksom episod V som då var kände som tvåan och trean. Det är inte originalversionerna men de släpptes nån gång på 90-talet, det är den versionen man får höra Yub Nub också[smile]


   
SvaraCitera

Knegaren:

Det är nog den bästa Star Wars film ever made! Var den första jag såg också, såg den när jag var 6 år sen kunde jag sitta hemma på pojkrummet på fredagkvällar och titta på den om och om igen, har VHS:en i min hylla också liksom episod V som då var kände som tvåan och trean. Det är inte originalversionerna men de släpptes nån gång på 90-talet, det är den versionen man får höra Yub Nub också[smile]

åååååååååh! Jaa verkligen!!
Jag undrar varför farsan inte bara köpte den filmen till mig då jag ändå alltid hyrde den varje helg typ. [blush]

Fan va ballt att du har kvar den på VHS.. MINNE! [love] Blir lite avis [blush]

blir helt... WOAAAAHHH ..

Nostalgi..

Hatade dock typ när dom var i jabbas palats så jag spolade ofta fram tills dom hamna på Endor och träffade alla grymt söta EWOKS!!
Sprang ofta ut i skogen med min granne och sökte efter ewoks. [blush]

Och nu blir jag sur över hur sämst dom nya är. Går inte att förlåta eller glömma. Var helt inne på star wars tills jag såg dom. [sad][love]


   
SvaraCitera

Star Wars är alla bra berättelser i samma film.


   
SvaraCitera

Fasiken:

åååååååååh! Jaa verkligen!!
Jag undrar varför farsan inte bara köpte den filmen till mig då jag ändå alltid hyrde den varje helg typ.

Fan va ballt att du har kvar den på VHS.. MINNE! Blir lite avis

blir helt... WOAAAAHHH ..

Nostalgi..

Hatade dock typ när dom var i jabbas palats så jag spolade ofta fram tills dom hamna på Endor och träffade alla grymt söta EWOKS!!
Sprang ofta ut i skogen med min granne och sökte efter ewoks.

Och nu blir jag sur över hur sämst dom nya är. Går inte att förlåta eller glömma. Var helt inne på star wars tills jag såg dom.

Jaa den här videon har följt mig väldigt mycket genom livet, borde nästan ge den en egen "wall of fame" eller så.

Haha Jabbas palats scenen är ju grym! Den där striden ute hos Sarlaacen är ännu tyngre! Det enda som är bra med just Ewokerna är när de sjunger Yub Nub på slutet (i den versionen jag har) och naturligtvis var jag tvungen att lyssna på den nu när vi var inne på ämnet, den håller måttet[bigsmile]

Haha de nya är väl okej, iaf ettan den tycker jag är bäst efter sexan, kanske har att göra med att båda har ett lyckligt slut[blush][blush]


   
SvaraCitera

Knegaren:

Jaa den här videon har följt mig väldigt mycket genom livet, borde nästan ge den en egen "wall of fame" eller så.

Du borde ha ett altare där du lägger VHS filmen som en skatt och en massa ljus som du tänder varje kväll medan du försöker sjunga Yub Nub. [blush]

.. var tvungen att lyssna jag med.. haha [love]

Knegaren:

Haha Jabbas palats scenen är ju grym! Den där striden ute hos Sarlaacen är ännu tyngre!

Vet inte vad de var för fel på mig 🙁 Blev bara deppig haha när ja såg dom scenerna. Ville ha ewoks!

Men dom nya.. hm. Det är grymt då darth maul dyker upp och alla fighting scener är grymma!
Och musiken [love]

Kan dock inte acceptera hur tomma karaktärerna kändes. [sad] Men gillade Qui-Gon Jinn [love]
Liam neeson!! [:

Blev sugen på att se alla nu 😀

Spelade du Star Wars galaxies? Eller typ kotor spelen?? Så djävla grymma !

Knegaren:

lyckligt slut[blush][blush]

mm det har du nog rätt i [blush]

faaan blir helt [love][love][love] !!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Vad konstigt jag skriver nu. [sad][love]

men blir lite för mycket [love][love]


   
SvaraCitera

Fasiken:

Du borde ha ett altare där du lägger VHS filmen som en skatt och en massa ljus som du tänder varje kväll medan du försöker sjunga Yub Nub.

Hahahaha ska fan ha Yub Nub som ringsignal!!!

Fasiken:

Kan dock inte acceptera hur tomma karaktärerna kändes. Men gillade Qui-Gon Jinn
Liam neeson!! [

Hayden som Anakin då? Eller Christopher Lee som Count Dooku, älskar verkligen hans basstämma till röst, klass på den!

Fasiken:

Spelade du Star Wars galaxies? Eller typ kotor spelen?? Så djävla grymma !

Lirade Episod I till dator och till gammal hederlig Playstation 😉 sen spelade jag det är Old Republic som släpptes förra året, det var grymt men blev svårt så jag gav upp vid lvl 33 sen kraschade datorn[n]

Fasiken:

Vad konstigt jag skriver nu.

men blir lite för mycket

Äsch det är väl inget konstigt, är det Star Wars så är det! 😀


   
SvaraCitera

Knegaren:

Hahahaha ska fan ha Yub Nub som ringsignal!!!

haha 😀 vad less man skulle bli till slut [blush]

Knegaren:

Hayden som Anakin då

DÖR HATADE HONOM [sad]

Knegaren:

Christopher Lee som Count Dooku

GRYM! Gillar också hans röst. Han passade perfekt!
.. de är nog fan mest Natalie Portman jag stör mig på :S Helvete vad dålig hon var.. hon som brukar göra bra roller :/ Hon kanske inte kunde leva sig in i rollen eller nått. [sad]

Knegaren:

Lirade Episod I till dator och till gammal hederlig Playstation 😉 sen spelade jag det är Old Republic som släpptes förra året, det var grymt men blev svårt så jag gav upp vid lvl 33 sen kraschade datorn[n]

Åh playstation [love] Jag lirade dom på datorn. Gillade verkligen kotor 2!

Jag spelade också Old republic! lvlade till max lvl och blev uttråkad. Jag är inte så mycket för spel där man ska sitta och vänta på att hitta grupper eller grinda pvp. :/ Du kanske kan få mitt konto om du vill! Fast de är två lvl 50 (eller 60?) av samma klass, men en jedi och en sith. Vette fan varför jag gjorde så. [blush] Dom har inga bra grejjer dock :S

Men blir lite ledsen för din skull att du ej spelade Star Wars Galaxies :/ Det var värsta sandbox spelet. Stora planeter som man kunde röra sig fritt på. Helt underbart innan dom förstörde spelet så alla slutade spela. [sad][love]


   
SvaraCitera