FreeWay89:Förstår mig verkligen inte på kritiken som det fått, speciellt av ''vanligt'' folk.
pumanJessica:Många menar att SC2 har gjorts till ett mycket enklare spel än vad SC1 var och att detta kan förstöra för progaming och e-sports scenen.
FreeWay89:Tycker jag inte. Den mesta kritiken jag hört har mest handlat om att SC2 är SC1 med bättre grafik, som om det skulle vara något dåligt.
pumanJessica:Okej jag har aldrig hört något så korkat men okej det kanske finns idioter som säger så :P
pumanJessica:SC2 har mycket mer automation än SC1 och kräver inte lika mycket multitasking och extrem APM.
pumanJessica:Och btw, datorn är ju svinlätt att besegra ni måste ha failat totalt :P Jag vinner över datorn på insane utan problem. Spela mot människor istället, det är MYCKET bättre träning.
Bakey:Haha, har du redan kört igenom hela?
pumanJessica:Köpte collectors edition på midnattsreleasen. Har mest kört multiplayer hittils dock, klarat typ hälften av kampanjen. Ses på battle.net :D
CitronSoppa:Ar sugen på att prova på det men är tyvärr pank för tillfället .
Ska vänta tills brodern min pallar köpa det
FreeWay89:Jag spelade klart hela kampanjen i förrgår. Ruskigt jävla grymt spel fakiskt. Förstår mig verkligen inte på kritiken som det fått, speciellt av ''vanligt'' folk.
Rejmond D Röjter:Vadå, har inte sett något om kritiken, har det gått dåligt eller?
Rejmond D Röjter:1: Dold text: Tychus Finley borde inte dött, han var för awesome.
Rejmond D Röjter:2: Dold text: Karrigans hår ändras inte när hon blir vanlig igen, vilket är fult.
Rejmond D Röjter:3: Den borde varit längre
Rejmond D Röjter:Dold text: Han var tvungen att döda henne, annars hade det dödat honom genom att stänga av hans organ via dräkten. Så om han inte dog av kulan, så lär de ha dödat honom i alla fall.
Rejmond D Röjter:Någon annan som spelat igenom hela campaignen, och som håller med med mig om att den är sjukt jävla nice?
Skulle vara kul att höra andras respons, synpunkter och allmänna åsikter om campaignen, eller spelet i övrigt.