Aviseringar
Rensa alla

StarCraft BroodWar V.1 - Tråden där man diskuterar fritt kring StarCraft


Ämnesstartare

Jag spelar varje dag och får abstinens om jag inte spelar.. [smile] Den enda rasen jag kan spela med är protoss och självklart spelar jag på B.net. Någon annan här som lirar detta fantastiska spel? [rolleyes]

Det skulle vara kul att ha någon att spela mot/med.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Här kan ni skriva olika grymma taktiker, roliga banor, sätt att spela på etc.. [smile] ni kan också fråga andra om hjälp.


   
SvaraCitera

Protoss är för noobs [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roid Rage:

Protoss är för noobs [crazy]

Hur tänker du nu? Utveckla gärna ditt resonemang, uttryck dina tankar och hypoteser, dra slutsatser. Jag skulle gärna spela med någon annan race men protoss är den enda jag kan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dobidamdam:

Den enda rasen jag kan spela med är protoss

n00b.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

&feature=related

orkade inte se hela men kollade igenom den lite.. Det skulle vara kul med engelsk kommentator.

Fy fan:

n00b.

Japp, vad kör du med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dobidamdam:

orkade inte se hela men kollade igenom den lite.. Det skulle vara kul med engelsk kommentator.

l2 se med dina ögon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon som vet bra taktik me protoss?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dobidamdam:

Japp, vad kör du med?

Random.


   
SvaraCitera

Såg rätt så bra ut, han kunde ha gjort mycket bättre med Zerg dock. Hade han gjort en massa Guardians så hade han vunnit enkelt. Zerg är ostoppbara när det kommer dit.

Roligt hur tjejerna får fnatt efter den första stora striden (12:43). Helt otrolig spelkultur det finns i flera asiatiska länderna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag och zIGGE hänger rätt ofta i chatten och kör starcraft då och då, kom förbi om du vill spela 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

jag och zIGGE hänger rätt ofta i chatten och kör starcraft då och då, kom förbi om du vill spela 🙂

I chatten på B.net? Vad heter du? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dobidamdam:

I chatten på B.net? Vad heter du?

nä, um-chatten 😛 men ska spela ff7 nu ^____^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill lära mig spela zerg men kan ej.. 🙁

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Denna tråden är så jävla rolig och trevlig kom igen nu skriv [smile] StarCraft ---> ROLIGT![bigsmile]


   
SvaraCitera