Aviseringar
Rensa alla

Stargate SG-1=bästa science fiction serien någonsin


Ämnesstartare

Ni är helt enkelt hjon som missar Star Trek: Next Generation på samma kanal några timmar tidigare. Se några avsnitt av den serien istället och ni har påbörjat er vandring mot sci-fi-ljuset med ett stort språng.

Image

(Obs! Detta skriver jag bara för att jag ogillar Richard Dean Anderson)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ofta den är bättre än Star Trek...


   
SvaraCitera

Stargate SG1 utklassar allt annat, som Star trek.

Atlantis kan man kolla på om inget annat finns på tv just då.

Sen så han man ju en farbror som har exakt alla dvder som är släppta, så man kan ju kolla igenom allt en gång eller två 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stargate sg1 är en helt otrolig serie har följt den länge nu. någon som kommer ihåg programmet där jacksson, o neil och samantha. och tok´ra ska testa armband dem har hittat på dem och dem får värsta krafterna väldigt bra program. jag tittar på stargate atlantis också ibland men sg1 är bättre. och start trek är helt värdelöst mot dem det suger om man gämför dem med stargate.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeff Eklund:

Wake up call: Videoapparaten uppfanns för trettio år sedan. SPELA IN DET.

Jag är en människa av det nya milleniet, vi har ingen VCR-apparat hemma ^^
Jag orkar inte som sagt, om jag nu ändå ska försöka få tag på resten av seriens avsnitt så går jag annorlunda till väga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Abarai:

Jag är en människa av det nya milleniet, vi har ingen VCR-apparat hemma ^^

OM du nu är så jävla hightech så har du ju självkalrt en dvd-spelare med inspelningsmöjligheter. Använd den.

Lars_S_Davidsson:

Ni är helt enkelt hjon som missar Star Trek: Next Generation på samma kanal några timmar tidigare.

Vem säger att vi missat den? STNG har jag sett typ två gånger, hela serien, så den kan jag ganska bra redan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeff Eklund:

Vem säger att vi missat den?

Trådskaparn hävdar att Stargate SG-1 är den bästa sci-fi-serien någonsin. Han kan omöjligtvis ha sett Star Trek om han häver ur sig något sådant, och beroende på hur man definierar sci-fi-serie finns det ju en massa anime som egentligen slår både Stargate SG-1 och Star Trek. Givetvis är smaken delad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeff Eklund:

OM du nu är så jävla hightech så har du ju självkalrt en dvd-spelare med inspelningsmöjligheter. Använd den.

Varför inte ladda ned? [badgrin]

Aja, jag är över huvudtaget inte tillräckligt intresserad för att införskaffa resten av serien som jag har sagt. Jag såg det mer som en väldigt bra avkoppling innan man gick och lade sig inför nästa skoldag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag gillar den serien.
Teal´C äger för han har ju ingen humor[bigsmile]


   
SvaraCitera
zIGGE

Tealc:

Kamisol: Var är tealc?
Här är jag.

haha 😀

Har sett hela sg1 och atlantis 🙂 Personligen tycker jag att Atlantis är bättre 😛 Dr Weir är heeet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

General Ling:

Teal´C äger för han har ju ingen humor

Jag har visst humor.


   
SvaraCitera
zIGGE

Tealc:

Jag har visst humor.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA du är så skön xD 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lars_S_Davidsson:

Trådskaparn hävdar att Stargate SG-1 är den bästa sci-fi-serien någonsin. Han kan omöjligtvis ha sett Star Trek om han häver ur sig något sådant,

Brukar ochså se Star Trek vilket jag tycker är en bra serie men jag tycker ändå att Stargate serierna är bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the guy:

Brukar ochså se Star Trek vilket jag tycker är en bra serie men jag tycker ändå att Stargate serierna är bättre.

Vad är det som gör Stargate till en bättre serie enligt dig då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Har sett hela sg1 och atlantis 🙂 Personligen tycker jag att Atlantis är bättre 😛 Dr Weir är heeet

haha word [bigsmile]

Dold text: tyvärr så kommer hon inte att vara mer med i säsong4 [sad] men då kommer ju carter iställer så [cute]

sg1 > atlantis

imo men det kanske e för jag har sett ända från säson1 nu när bara atlantis fortsätter så har man ju inte så mycket val


   
SvaraCitera