Aviseringar
Rensa alla

Starka reaktioner igen =)


NEMO:

denna tråden handlar inte om dyrkande för bella, kan du inte läsa:S

Nej, men den handlar om du och Blindinbella; därav mitt: [zzz], alltså att det inte är värt att diskutera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

exakt vilket är farligt? att lägga upp bilder på kändisar man beundrar? för vem är det farligt?

frågan utan ett bra svar

NEMO:

vafan, du har läst EN gång? 1 gång är ingen gång som det heter. aja är säker på att fler har börjat läsa bellas blogg ändå 😛

det var inte bara ett inlägg lag löste kan jag ju säga[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

Sitter ni och mejlar kändisar, vetenskapsmän och andra personer ni lagt upp bilder på också?

Så det är därför du gått in i mina fotoalbum och skrivit att du ska mejla kändisar för jag har deras bilder där? [confused]

Känns lite dumt att gå på en fellow-blondinbella älskare, du borde göra samma sak fast mot dom som är emot Bella [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

kul att inga personer som lagt upp bilder på kändisar inte skriver. stå för vad ni gör !

Hej! [smile]

Jag brukar också kopiera, spara och distribuera bilder som jag inte har upphovsrätt till. Så, nu har jag också skrivit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PlatonicLove:

Nej, men den handlar om du och Blindinbella; därav mitt: , alltså att det inte är värt att diskutera.

nej det handlar den inte om. den handlar om att inte lägga upp bilder på kändisar omg..

OF 5:

frågan utan ett bra svar

fattar inte[crazy][crazy][crazy][crazy]

OF 5:

det var inte bara ett inlägg lag löste kan jag ju säga

men gå in på hennes blogg nu! du kan läsa vad isabella skrev om fildelning, tyckte det var väldigt bra! och så finns det roliga bilder på bella på gröna lund i en sån vägg där hon se rut som en häxa, asså med målningen aja du fattar nog[crazy][crazy][crazy] [crazy][crazy][crazy][crazy] [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

men gå in på hennes blogg nu!

naej måste ha något att göra i morgon [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Så det är därför du gått in i mina fotoalbum och skrivit att du ska mejla kändisar för jag har deras bilder där?

JA!!!!!!

McLuver:

Känns lite dumt att gå på en fellow-blondinbella älskare, du borde göra samma sak fast mot dom som är emot Bella

men jag tyckte att du skulle stå för vad du gör !! !! ! ! ! det är ju jätte hemskt !! !! !och jag tänkte att om jag går in på ditt album får jag ju samtidigt se bilder på snygga killar och bella så då blir det kul samtidigt som jag är effektiv !! !! [love][love][love][crazy][crazy][crazy][crazy]

mediakatt:

Hej!

Jag brukar också kopiera, spara och distribuera bilder som jag inte har upphovsrätt till. Så, nu har jag också skrivit.

Va bra, för övrigt är isabella för fildelning också. men jag hoppas hon tar tardet som mejlade henne om att jag har bilder på henne på allvar (not) HAHAHAHAHA[crazy][crazy][crazy][crazy] lite speedad just nu:PPPpppppP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

i morgon

är en ny dag hahahahahahahha XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

är en ny dag hahahahahahahha XD

jajajajaja när jag har sovit då


   
SvaraCitera

NEMO:

nej det handlar den inte om. den handlar om att inte lägga upp bilder på kändisar omg..

Men det handlar fortfarande om dig och Blondinbella, och jag kunde inte bry mig mindre om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

såklart han skulle skriva ^^

OF 5:

jajajajaja när jag har sovit då

okayyyyy[crazy][crazy][crazy]

PlatonicLove:

Men det handlar fortfarande om dig och Blondinbella, och jag kunde inte bry mig mindre om det.

MEN NEJ, läs tråden wtf XD och om du inte bryr dig skriv inte herregud[love]


   
SvaraCitera

NEMO:

MEN NEJ, läs tråden wtf XD och om du inte bryr dig skriv inte herregud

Varför drog du det som ett exempel då, och inte tog det som en öppen fråga?
[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PlatonicLove:

Varför drog du det som ett exempel då, och inte tog det som en öppen fråga?

som jag skrev - en tjej sa att hon mejat blondinbella för at tjag tagit hennes bilder. tog alltså först upp "problemet" och reflekterade sedan över det och bad er om åsikter.


   
SvaraCitera

NEMO:

"problemet"

"ditt problem"


   
SvaraCitera