Aviseringar
Rensa alla

Starta chatt med en man aldrig träffat


Ämnesstartare

Tjena tjena, vad har ni för tips hur man ska påbörja en chatt t.ex med en tjej man aldrig har träffat. Men jag såg henne på facebook, blev vän med henne. Hon är jävligt söt ,verkar rätt schysst och bor i samma stad. Men jag vet inte hur jag ska få igång en konversation. 

Saken är det att jag är inte rädd för att kommunicera med tjejer för det har man ju gjort ett antal gånger, men det känns som så special när jag aldrig har träffat, sett henne förr och hon vet inte vem jag är. 


   
Citera
Ämnesetiketter

säg hej

s


   
SvaraCitera

använd smileys o fråga saker och prata om saker typ

a


   
SvaraCitera

"tjo e de lugnt om jag kallar dig för bror"


   
SvaraCitera

haha skoja men öööö tja va heter du, intressen, fråga mkt om personen för alla älskar att snacka om sig själva =)


   
SvaraCitera

vi säger att du vet att hon går på typ...öhh (hittar på nu) breddamanskolan-/gymnasiet. fråga om hon går där då, för sen kmr hon säkert undra vfr du undrar det osvosv 


   
SvaraCitera

Säg "hej :)"... eller nej gör inte det, det kan ses som obehagligt i dessa tider.


   
SvaraCitera

Tjejer är slynor och falska. Undvik dem för ditt eget bästa.


   
SvaraCitera
Yaren

skrev "hej!"
Lite senare "oj förlåt kom visst till fel person" 
Nu har vi snackat i snart ett år, det är trevligt, han har fin musiksmak och är söt (dock är han ganska trist och vi har aldrig träffats IRL men alltid nåt ändå"


   
SvaraCitera

hej funkar väl alltid^^


   
SvaraCitera
reben

hej ska vi slåss


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll: det kan ses som obehagligt i dessa tider.

faktiskt sant... en blir ju creepy och en stalker direkt då :/


   
SvaraCitera

reben:
hej ska vi slåss

Hjärta


   
SvaraCitera

Du vet det dör Lilla ordet.. Hum.. Vad kallas det. Vänta juste! 

Hej! 

Det brukar funkaSöt


   
SvaraCitera
reben

ni som bara säger hej, förväntar ni er att den andra parten ska sköta resterande av samtalet då elr ??? fett dålig stil


   
SvaraCitera