Aviseringar
Rensa alla

Starta företag!


A:

De tjänar inte så bra längre som de gjorde förr av annonser ensamt. 

okej inte insatt i de


   
SvaraCitera

handendärnissen:

ja vet som sagt inget för ja bryr mig inte om de o kollar inte på Youtubers så mkt utom när ja ska se nåt tips i ett spel typ.

Det är inte unikt för youtube, om folk finner något jobbigt nog så kommer de betala för att överlåta jobbet på någon annan.

Tänk om alla restauranger skulle resonera så att alla lata djävla kunder kan laga sin mat själva.


   
SvaraCitera

aristoteles:

Det är inte unikt för youtube, om folk finner något jobbigt nog så kommer de betala för att överlåta jobbet på någon annan.

Tänk om alla restauranger skulle resonera så att alla lata djävla kunder kan laga sin mat själva.

inte samma sak i min värld


   
SvaraCitera

handendärnissen:

inte samma sak i min värld

Nej, det är i grund samma sak. Du tar betalt för att utföra något kunden egentligen skulle kunna göra själv.


   
SvaraCitera

aristoteles:

Nej, det är i grund samma sak. Du tar betalt för att utföra något kunden egentligen skulle kunna göra själv.

men man äter ju ute för man inte orkar laga själv hemma då, om nu youtuber ska va ett "jobb" så får man tamejfan göra mer än spela in


   
SvaraCitera

handendärnissen:

men man äter ju ute för man inte orkar laga själv hemma då, om nu youtuber ska va ett "jobb" så får man tamejfan göra mer än spela in

Det är väl upp till var och en. Så länge de levererar så skiter nog alla i vilket. Det du håller på med är vad jag kallar dumheter.


   
SvaraCitera

Är du även bra på att knacka ihop hemsidor dvs hela kompletta sajter med delsidor? 


   
SvaraCitera