Aviseringar
Rensa alla

Starta ungdomsförbund för FI


tussilagon:

alla som röstade på Hitler var inte heller nazister

Alla som röstade på S ville nog inte heller samarbeta med Nazityskland under andra världskriget.


   
SvaraCitera

Ingen verkar ju svara på Emmies fråga, utan bara dissar F!.

Emmie, vad jag förstår det som är du inte ännu medlem i F!s ungdomsförbund, ungfeministerna.   De har många lokala avdelningar, som går att finna på deras hemsida. Du kanske kan eventuellt kan ta kontakt med någon där för att se om det går att starta upp en avdelning i just den kommun där du bor? 

Däröver kan man vara politiskt aktiv och driven i sina frågor utanför det partipolitiska, sprid flygblad, skapa debatter om det du brinner för etc. 

https://ungafeminister.se/lokalavdelningar-2/  

Det är hemsidan för F!s lokala avdelningar. 


   
SvaraCitera

Maymay:

Alla som röstade på S ville nog inte heller samarbeta med Nazityskland under andra världskriget.

va har S med detta att göra?


   
SvaraCitera

Asstriid: Haha jag orkar inte ens diskutera med dig Sover

"Diskutera" :') 

Trevlig-Snubbe: 50 röstade kanske på F! I Emmies kommun? Eller färre rent av sagt då de flesta som röstar på F! bor i Stockholm.

Var säkert ingen som röstade på fi i emmies kommun. Men det förändrar inte vad fi fick för röster i riksdagsvalet Sover

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84:

"Diskutera" :') 
Var säkert ingen som röstade på fi i emmies kommun. Men det förändrar inte vad fi fick för röster i riksdagsvalet Sover

Hjärta

Sant, men att skoja och underdriva F! väljarstöd bör man kunna ta ändå, tycker jag! 🙂


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe: Sant, men att skoja och underdriva F! väljarstöd bör man kunna ta ändå, tycker jag! 🙂

Fast de där var ju inte nåt skämt, det var ju ett seriöst försök att redogöra att fi inte fick mer än 50 röster, vilket ju var väldigt felaktigt. 

Sen så är du verkligen inte rätt person att tycka till om vad som borde vara okej och inte okej att skoja om i politik med tanke på fantasivärlden du verkar leva i. 

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

politisk realist:
Varför starta ett lokalt ungdomsförbund till ett parti som aldrig lär komma in i riksdagen? Gå med i Ungsvenskarna dvs SDs ungdomsförbund istället. De kan behöva allt stöd de kan få för att behålla sitt läge som Sveriges största parti och få ännu mer makt tillsammans med sina allierad. Mycket glad

Jag umgås inte med idioter.


   
SvaraCitera

tussilagon:

va har S med detta att göra?

Jag visade hur jävla uselt ditt argument är. "Alla som röstade på Hitler var inte nazister"...


   
SvaraCitera

Storchen84: fantasivärlden du verkar leva i.

Snarare du som lever i fantasivärlden commieSover


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tussilagon:

alla som röstade på Hitler var inte heller nazister

Nej verkligen inte. Men folket i Tyskland levde under väldigt dåliga omständigheter efter första världskriget. Om då en man kommer fram och säger att han ska göra allting bra så är det självklart att de röstar på han. Men han manipulerade ju mest bara, ungefär som SD.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

politisk realist:

Tror du på fullaste allvar att nästan var fjärde svensk är nazist? Här har du senaste opinionsundersökningen från SVT/Novus 20 februari 2020.

Källa: SVT

sverigedemokraterna-novus-februari.2020.

Var fjärde svensk kanske inte är nazist. Däremot idiot i det här fallet.


   
SvaraCitera

Maymay: Snarare du som lever i fantasivärlden commieSover

xDDDDDDDDDDDD

Hjärta


   
SvaraCitera

Maymay:

Jag visade hur jävla uselt ditt argument är. "Alla som röstade på Hitler var inte nazister"...

min poäng var att alla som röstar på SD behöver inte vara nazister men partiet är det

Emmie Viklund: Nej verkligen inte. Men folket i Tyskland levde under väldigt dåliga omständigheter efter första världskriget. Om då en man kommer fram och säger att han ska göra allting bra så är det självklart att de röstar på han. Men han manipulerade ju mest bara, ungefär som SD.

aa precis och om SD får makten kommer det bli samma sak. dom vill gasa ihjäl alla invandrare och jimmie åkesson har sagt att Hitler är hans största idol


   
SvaraCitera

tussilagon:

min poäng var att alla som röstar på SD behöver inte vara nazister men partiet är det

aa precis och om SD får makten kommer det bli samma sak. dom vill gasa ihjäl alla invandrare och jimmie åkesson har sagt att Hitler är hans största idol

jag vill ju gärna höra det med gasa ihjäl alla invandrare  och att hitler är jimmies största idol

och sen är ju inte SD nazister precis AFS är mer nazister än SD för tillfället  


   
SvaraCitera

Emmie Viklund:

Jag umgås inte med idioter.

men vill starta ett FI ungdomsförbund... 


   
SvaraCitera