Aviseringar
Rensa alla

Statist


cyber

Idoufe:

Jag har statistat ett tiotal gånger. Dessa statistroller fick jag via kontakter. Men jag föreslår att du kontaktar bolagen osv direkt. Skaffar kontakter osv.

Börja med SVT

Jag gör en liten inflikning här. Jag jobbar för närvarade som statistansvarig på SVT och tv-serien Anno 1790 som är deckare i 10 delar. Vi söker statister i alla åldrar till inspelningen som fortgår fram till och med aprill. Jag ser att det är ganska många här som vill vara statister och erbjuder er därför en möjlighet till detta. Om ni är intresserad av att vara med som statister så skicka iväg ett PM till mig så återkommer jag med info om hur ni går tillväga.

På länken nedan finns en trailer för tv-seriens första avsnitt som produktionsbolaget Pampas Produktion gjort.

http://www.pampasproduktion.se/portfolio.asp

Vänligen
Johan


   
SvaraCitera
cyber

Jonnybravo91:

Tja.. Var bor du och hur lätt är du att få till en annan ort if needed?

Vi kan iofs ta detta över PM.

Väldigt lätt, jag är van "tågåkare" och åker ständigt kors och tvärs över vårt avlånga land. Transporten är ju egentligen lite mer utav en ekonomisk fråga, snarare än en praktisk.

Haha, ja det är nog bäst det! [wink]


   
SvaraCitera

cyber:

statistansvarig på SVT

cyber:

I kombination med mina studier (gymnasiet)

Tala om för mig hur detta är möjligt, tack! [y]

Jonnybravo91:

Just nu har jag uppehåll, men annars regissör.

Intressant, visste ej detta om dig.


   
SvaraCitera

cyber:

statistansvarig på SVT

Varför skulle SVT anställa en outbildad unge till någonting annat än en hämta fika-pojke? [shake]


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

statist jobb

jahaja JAHAAJA


   
SvaraCitera

Idoufe:

Intressant, visste ej detta om dig.

Jasså? Har inte direkt hållit det hemligt eller så... öhm.. men men, man lär sig något nytt varje dag. [smile]

isola:

Varför skulle SVT anställa en outbildad unge till någonting annat än en hämta fika-pojke? [shake]

Kan riksdagen, kan SVT.


   
SvaraCitera

isola:

Varför skulle SVT anställa en outbildad unge till någonting annat än en hämta fika-pojke?

Tror ej på detta, känns skönt att jag har insiderinfo. Ska fråga ut cyber [bigsmile]

Jonnybravo91:

Jasså? Har inte direkt hållit det hemligt eller så... öhm.. men men, man lär sig något nytt varje dag.

Nä, kanske ej. Vad är det du pysslar med för projekt, eller ja, pysslade med? Läskigt att du har ny avatar.


   
SvaraCitera

Idoufe:

Tror ej på detta, känns skönt att jag har insiderinfo. Ska fråga ut cyber [bigsmile]

Insideinfo från vem?


   
SvaraCitera

isola:

Insideinfo från vem?

SVT


   
SvaraCitera

Idoufe:

SVT

ågu


   
SvaraCitera

Idoufe:

SVT

pfff inte stora huvudgrejen i sthlm väll? bara ett liten skitgrej i din ort pfff [crazy]


   
SvaraCitera

isola:

ågu

[sad]

Lounge fact:

pfff inte stora huvudgrejen i sthlm väll? bara ett liten skitgrej i din ort pfff

Inte i min ort [sad][sad][sad] ge dig [sad][sad][sad]


   
SvaraCitera

Idoufe:

[sad]

Nä. Var snäll mot dem som svälter och ska ta blodprov för fan. [cry][cry]
Ågustackarsmig


   
SvaraCitera

Idoufe:

Inte i min ort [sad][sad][sad] ge dig [sad][sad][sad]

by då! ahaha [sad] nä men ok. tror inte svt prioriterar att utreda huruvida en användare på um är ett troll eller ej dock


   
SvaraCitera

isola:

Nä. Var snäll mot dem som svälter och ska ta blodprov för fan. [cry][cry]

äter rostade ostmackor osten har smält lite och så varmchoklad med grädde på.. bara 1 liten notiz [crazy][love]


   
SvaraCitera