Aviseringar
Rensa alla

Statistik om sex


Den som får minst vet oftast mest[smile]


   
SvaraCitera

kattälskaren:

Som om finnkräm hjälper, har kört det i många många månader, säkert ett bast men fortfarande försvinner de inte...en tröst är ju att många ser värre ut än mina men deras försvinner med tiden, när mina försvinner kommer det nya sen!

Gå till en hudläkare =) Han tittar, konstaterar och skriver förmodligen ut piller till dig! Ät dem, sola inte och så försvinner finnarna[cute]


   
SvaraCitera

Nåja, det börjar se bättre ut, enda konstiga är att det ser helt sjukt ut om man kollar från sidan i en viss spegel, sen om man kollar i en annan spegel och vrider på huvudet ser det klart ut[shake] Men jag tror nog de försvinner i sommar av sommarvärmen eller saltvattnet eller så.


   
SvaraCitera

Är alla människor i detta land munkar eller nunnor eller?


   
SvaraCitera

Det är väl för fan bättre att göra abort då än att föda ett barn som man sedan inte kan ta hand om och ge ungen ett helvete.


   
SvaraCitera

lol länken fungerar inte att öppna ju...[mad]


   
SvaraCitera

Mario:

Eftersom trådar som "Jag är 8 år och oskuld, vad ska jag göra?" och "Jag är 12 år och har aldrig haft en partner"

klockrent [bigsmile]


   
SvaraCitera

Giinny:

tänk hur många fler barn det skulle ha funnit i sverige?

Med tanke på att du inte vet hur många i äldrarna 19-24 som blir gravida så vet du inte om det skulle vara så många fler barn, jag tror inte att det ghade varit någon större skillnad.


   
SvaraCitera
zIGGE

Mario:

Antal vaginala samlag senaste året
Tittar man bara på de som är samlagsaktiva blir medeltalet 78,6 samlag per/år.

78.6 samlag per år, per person som är samlagsaktiv och som även har en partner 😛


   
SvaraCitera

ninjaidiot:

Fan vad det knullas då...

jag tror någon är avis[rolleyes]


   
SvaraCitera

Linneblomma:

jag tror någon är avis[rolleyes]

ähhh, ja e int' bitter!....
Dold text: lite kanske...


   
SvaraCitera

ninjaidiot:

ähhh, ja e int' bitter!....

känner igen mig[cute], men jag är ännu mera körd, om medelsvensson av kvinnligt kön förlorar oskulden i 16,1 års åldern har jag ca 1,5 månader på mig.... eller så kan jag vänta på någon jag tycker om (vilket jag tycker låter som en finfin idé)


   
SvaraCitera

Linneblomma:

känner igen mig[cute], men jag är ännu mera körd, om medelsvensson av kvinnligt kön förlorar oskulden i 16,1 års åldern har jag ca 1,5 månader på mig.... eller så kan jag vänta på någon jag tycker om (vilket jag tycker låter som en finfin idé)

Man ska göra som man själv är bekväm med att göra 🙂


   
SvaraCitera

exempel2:

har .7 ungefär på mig att förlora svendommen då

Hej, ska vi knulla? :>


   
SvaraCitera

Linneblomma:

men jag är ännu mera körd, om medelsvensson av kvinnligt kön förlorar oskulden i 16,1 års åldern har jag ca 1,5 månader på mig....

Äh, bry dig inte om statistiken! Gör som jag och vänta till bröllopsnatten(;


   
SvaraCitera