Aviseringar
Rensa alla

Statistik värd att fira!


Ämnesstartare

AndersLkpg:

11111 = (3*(3*3+1)+1)*(3^3*(3*3+1)+1)

Oj oj oj. Nu blev jag alldeles snurrig i bollen! [smile]


   
SvaraCitera

Libertad:

Nu blev jag alldeles snurrig i bollen!

Vad trevligt, då har vi blivit själsfränder ! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndersLkpg:

Vad trevligt, då har vi blivit själsfränder ! [y]

Nej, men Gud vad roligt! Det här bevisar bara ännu en gång att det är långt mer fördelaktigt att vara trevlig här på internet. Det finns så mycket kärlek att ge inom oss alla och det känns så bra när vi får den åter!

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Du har en sund inställning. Människor idag visar på mycket ohyfs - det är något jag speciellt stött på här på internet - och då kan det vara bra att ta ställning emot det här genom att visa en väldigt viktig sak; det är coolt att vara trevlig! [y]

Helt sant det du säger, du lämnar mig utan något att tillägga.

Libertad:

Visst är det väl skönt att få positiv respons på något man skriver, inte sant? Jag håller verkligen med dig.

Det är en av mina skönaste känslor. Jag tror att positiv respons är själva drivkraften för många som skriver. Jag menar, hur kul är det att skriva något som ingen uppskattar?! Haha nej, du gissar rätt - det är inte speciellt kul, man tappar lätt suget och lägger av.

Libertad:

Tänker lägga till dig på min Vänner-lista nu (kompislistan är en kul grej för att skapa gemenskap mellan medlemmarna, samtidigt som listan underlättar skickandet av brev mellan Ungdomar-användarna). [smile]

Ska göra detsamma! Nu kanske vi kan maila någon gång, om du har lust? [cheers]

Libertad:

Jag har helt enkelt funnit freden inom mig. Det är något jag tror att alla har möjlighet att göra, bara man söker och låter den komma fram till ytan.

Det är verkligen härligt att känna att man har total fred inom sig i hela kroppen, i själen, i härnan och i resten av kroppen. En känsla jag utan problem jämför med att få positiv respons på något man skriver. Vilket är alllra bäst, vilket skulle jag välja om jag bara fick uppleva en av dessa känslor, kan jag sitta och fundera över i timmar. Något som får igång min hjärna rejält.

Libertad:

Absolut inget att tacka för. Jag har massor!

Har du förresten läst Bibeln?

Sant sant. [smile]

Jag har läst det men är själv inte kristen. Är du kristen? Jag måste hålla med de troende i att Bibeln har många vettiga åsikter. Den vill sprida kärlek och snällhet, precis som jag vill. Därför är det en bra bok och man måste självklart inte tro på själva Jesus för att ha nytta av att läsa den. Rekomenderas starkt till alla där ute!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag läste i en engelsk version att gud förstörde en killes soffa, vad var grejen med det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

jag läste i en engelsk version att gud förstörde en killes soffa, vad var grejen med det?

För att vara lite källkritisk mot dig nu ska jag komma med två fyndiga argument mot det du säger angående Gud:

1. Gud är God
2. Det fanns förmodligen inga soffor då Bibeln utspelade sig


   
SvaraCitera

Libertad:

så mycket kärlek

[love][love][love]

(Förlåt mitt dröjsmål, ty förnimmelsen av vår eviga själsfrändskap förärade mitt hjärta en lycksalighet så gigantisk att mitt uttryck tvangs kapitulera.

Reinkarnerad trängtar jag så genast bringa oss till rymder av gränslös innerlighet, oförenliga med offentlighetens spegelsalar.

I PM beträder vi sålunda vår himmelsodyssé.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

2. Det fanns förmodligen inga soffor då Bibeln utspelade sig

Jag måste genast meddela ägaren av sagda Bibel att den är inkorrekt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Det är en av mina skönaste känslor. Jag tror att positiv respons är själva drivkraften för många som skriver. Jag menar, hur kul är det att skriva något som ingen uppskattar?! Haha nej, du gissar rätt - det är inte speciellt kul, man tappar lätt suget och lägger av.

Du kan mycket väl ha rätt i det här, fastän jag tror det är många vilsna och ledsna där ute som skriver av en annan anledning också. Det finns de (ja, jag vet, det gör ont att höra) som skriver för att provocera och såra andra människor. Det tar emot att höra och man kan givetvis inte förstå något sådant, då det går emot allt man står för(!). Men frukta icke. Du, jag och andra kan med flaggan i topp söka värma dessa kalla hjärtan, med kärleken och förståelsen vi delar.

Vi måste vara starka. Vi måste vara kärlekens sändebud!

Säg mig, vill du följa med mig som ett sändebud för det rätta? Vill du lämna tryggheten i den inre harmonin, för att söka sprida den till de som ingen har? Är du beredd att offra utav din trygghet och måhända till och med känna kylan in i benmärgen, endast för att kämpa för att värmen skall spridas till de som ingen får?

Då, min vän, har vi ett stort äventyr framför oss!

ennie:

Ska göra detsamma! Nu kanske vi kan maila någon gång, om du har lust? [cheers]

Naturligtvis. Jag svarar på många mail här på internet. Mycket reklam och sådant. De blir oftast mycket glada när jag svarar! [smile]

ennie:

Vilket är alllra bäst, vilket skulle jag välja om jag bara fick uppleva en av dessa känslor, kan jag sitta och fundera över i timmar. Något som får igång min hjärna rejält.

Själv måste jag säga att harmonin är det viktigaste. Det är den som möjliggör själva skapandeprocessen från första början, varför det måste ses som själva jorden i vilken trädet slår rot. Den positiva responsen är blott de gyllene äpplen som sedan växer ifrån trädet man satt i jord och är således frukten av fred i sinnet! Håller du inte med mig?

ennie:

Är du kristen? Jag måste hålla med de troende i att Bibeln har många vettiga åsikter. Den vill sprida kärlek och snällhet, precis som jag vill. Därför är det en bra bok och man måste självklart inte tro på själva Jesus för att ha nytta av att läsa den. Rekomenderas starkt till alla där ute!

Ack, mitt barn. Du ställer en fråga jag ej kan svara på. Ty, oavsett vi använder oss utav en denomination som lockar oss, så är vi alla Guds barn! [love]

döög:

jag läste i en engelsk version att gud förstörde en killes soffa, vad var grejen med det?

Gud är god. Han skulle således aldrig förstöra någons soffa!

AndersLkpg:

Förlåt mitt dröjsmål, ty förnimmelsen av vår eviga själsfrändskap förärade mitt hjärta en lycksalighet så gigantisk att mitt uttryck tvangs kapitulera.

Reinkarnerad trängtar jag så genast bringa oss till rymder av gränslös innerlighet, oförenliga med offentlighetens spegelsalar.

I PM beträder vi sålunda vår himmelsodyssé.

I kan intet annat företa mig, än att blicka mot himlavalvet och knäfalla i tacksalighet för att I funnit dig. Ty så som rökelsekaret i sin härlighet finns för att hedra Den helige ande, så är jag också fylld av Härligheten när I står framför dig.

Att tillåtas giva in för en sådan frestelse som vilken du uppenbarar dig som, det kan intet annat vara än Guds godhet.

Hallelujah!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar denna tråden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en till intressant sak om talet 11111, om man delar det med sig själv får man 1!!!!!!!!! precis som med alla andra tal


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

senda:

en till intressant sak om talet 11111, om man delar det med sig själv får man 1!!!!!!!!! precis som med alla andra tal

[surprised]

Det har jag inte tänkt på tidigare! Tack för att du delar med dig till oss andra av denna kunskap!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Det har jag inte tänkt på tidigare! Tack för att du delar med dig till oss andra av denna kunskap!

ingen orsak säg bara till om du vill veta nåt annat kul


   
SvaraCitera