Aviseringar
Rensa alla

Steam Winter Sale 2018


Ämnesstartare

Så tiden är snart här för oss att tömma plånboken och troligtvis köpa en massa spel, varav en tredje som aldrig kommer att spelas. Jag nyfiken på vad ni kommer/vill införskaffa för spel, nu under den kommande Vinter rean på steam. Själv kommer jag troligtvis Köpa: Rainbow six siege, Hollow Knight och CrossCode (Förutsatt att det blir rea på allt jag vill ha :p)

Efter att ha googlat lite snabbt så ska Winter Sale tydligen börja idag! :p


   
Citera
Ämnesstartare

hmm, skulle även vilja ha "Zero Escape: The Nonary Games", men Visual Novels tenderar på att vara så dyra, även under rea (eller så är jag bara snål med mina pengar)


   
SvaraCitera

Tbh ifall jag gillar ett spel bara köper jag det på direkten.


   
SvaraCitera

Ska köpa en Flight Simulator eftersom jag troligen ska börja en pilotutbildning nästa höst. Har betygen i matte, engelska och fysik som krävs. Så en bra början kan vara att träna rejält på alla tillgängliga flygsimulatorer som finns.

flight-simulator4.jpg


   
SvaraCitera

Jag köpte alla spel jag ville ha på Steam Autumn Sale förra månaden istället. Steam brukar alltid ha bra reor!


   
SvaraCitera

Tur att piratviken har 100% off hela året 😉

Nah men, något DLC till CK2?


   
SvaraCitera

Brukade handla så att kortet gick varmt förut men nu blir det nog inga köp pga att jag inte spelar så mycket längre. Finns inga spel som verkar roliga nuförtiden Ledsen


   
SvaraCitera

köper de som blir billigast av det som ligger i min wishlist, har inget jag specifikt väntar på att köpa för tillfället


   
SvaraCitera