Aviseringar
Rensa alla

Stefan Löfven.


Ämnesstartare

Ruttenfisk:

Stefan förlorade missförtroendeomröstningen, men han leder en övergångsregering fram tills dess att Sverige har en ny statsminister. Denna nya statsminister skulle eventuellt kunna vara Stefan igen, om riksdagen får förnyat förtroende för honom.

aa ngt sådant var det juste. du har ju bra koll berätta lite! Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förhoppningsvis blir det en lösning som tillåter att Löfven fortsätter som statsminister. Jag vill definitivt INTE att det blir ett extra val så nära inpå det ordinarie valet. Tycker att de skulle kännas som djävligt bortkastade 400 miljoner. Hellre att dom blåbruna tar makten utan. 

Creds till Dadgostar dock, jag underskattade hur väl hon skulle fylla Sjöstedts skor Hjärta

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill inte vara politiskt men blev faktiskt lite lättad av att han avgick


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:
Förhoppningsvis blir det en lösning som tillåter att Löfven fortsätter som statsminister. 
Hjärta

tror du det? Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agnesberg: tror du det? Rullar ögonen

Tror? Nä. Men hoppas. Dock är jag inbiten pessimist så jag tror att de blir de där djävla extravalet för 400 miljoner som är ganska onödigt.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

 för 400 miljoner som är ganska onödigt.

Hjärta

vad skulle du gjort med de där 400 miljoner då?Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agnesberg:

alltså det var bara en fråga chilla nu hörru. Rullar ögonen

OK  Mycket glad

Anledningen att att SosseSteffe blev av med statsministerposten var att kommunistbruttan röstade bort honom. Nu helt plötsligt en dryg vecka senare så kommer hon garanterat tillsammans med alla andra vänsterröstande ledamöter rösta upp Steffe till statsminister igen.  Ledsen  Vilka jävla vänstertroll.  Ledsen  Och de ska ytterligare ett år få förtroendet att styra Sverige - Skandinaviens största land!??  Arg

Det enda positiva är att nästa riksdagsval är om ett drygt år och då får vi (förhoppningsvis) rösta bort vänstertrollen en gång för all.  Tumme upp

Det mest beklagliga är faktiskt INTE Steffe och vänsterpakten utan det mest beklagliga är CENTERN, dvs fd "bondepartiet" som alla bönder (lantbrukare) har röstat på sedan partiet bildades i början av 1910-talet. Att (c) inledde ett samarbete med vänstertrollen borde generera att de upphör som politiskt parti. De borde skämmas ner till fotknölarna. Gråter ... Arg


   
SvaraCitera

politisk realist:

OK  Mycket glad

Anledningen att att SosseSteffe blev av med statsministerposten var att kommunistbruttan röstade bort honom. Nu helt plötsligt en dryg vecka senare så kommer hon garanterat tillsammans med alla andra vänsterröstande ledamöter rösta upp Steffe till statsminister igen.  Ledsen  Vilka jävla vänstertroll.  Ledsen  Och de ska ytterligare ett år få förtroendet att styra Sverige - Skandinaviens största land!??  Arg

Det enda positiva är att nästa riksdagsval är om ett drygt år och då får vi (förhoppningsvis) rösta bort vänstertrollen en gång för all.  Tumme upp

Det mest beklagliga är faktiskt INTE Steffe och vänsterpakten utan det mest beklagliga är CENTERN, dvs fd "bondepartiet" som alla bönder (lantbrukare) har röstat på sedan partiet bildades i början av 1910-talet. Att (c) inledde ett samarbete med vänstertrollen borde generera att de upphör som politiskt parti. De borde skämmas ner till fotknölarna. Gråter ... Arg


   
SvaraCitera
mdma
 mdma

demokratin är ett riggat spel!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agnesberg: vad skulle du gjort med de där 400 miljoner då?Blink

Oklart, men med tanke på summan hade mycket gått till välgörenhet och antirasistiska kampanjer.

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84:

Oklart, men med tanke på summan hade mycket gått till välgörenhet och antirasistiska kampanjer.

Hjärta

400 millar och du vet inte vad du hade gjort av dem? TRIST


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youngvobb:

400 millar och du vet inte vad du hade gjort av dem? TRIST

hahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youngvobb: 400 millar och du vet inte vad du hade gjort av dem? TRIST

Nope. Jag gillar att leva ganska simpelt. Därav att mycket gått till bla. välgörenhet.

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84:

Nope. Jag gillar att leva ganska simpelt. Därav att mycket gått till bla. välgörenhet.

Hjärta

Kul att inte ha några drömmar… vinner jag på triss vet jag iallafall vem som inte ska ha nåt 


   
SvaraCitera

agnesberg:

hahaha

Lmao 


   
SvaraCitera