Aviseringar
Rensa alla

Stegräknare


Dennis:

Va? Skall han bli tjock och berusad?! Vad menar du?

Nej, jag bara gillar ditt tips om att dricka ren olivolja.


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Nej, jag bara gillar ditt tips om att dricka ren olivolja.

För att gå upp i vikt ja. Är man en normalt funtad person så fattar man ju att man gör tvärtom. Tex, lättmjölk istället för fet mjölk osv.


   
SvaraCitera

Dennis:

För att gå upp i vikt ja. Är man en normalt funtad person så fattar man ju att man gör tvärtom. Tex, lättmjölk istället för fet mjölk osv.

Jo, jag mest tycker det är ett lustigt tips. Måste finnas mindre svinäckliga sätt att gå upp i vikt än att dricka olja. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Pumpkinface:

Finessen är ju att man kan planera och gradvis trappa upp motionen. Jag framhåller fortfarande motivationsfaktorn som den viktigaste.

Mjo, men går du tio minuter extra kan du vara säker på att du gått längre än sist. därför fungerar en vanlig klocka utmärkt


   
SvaraCitera

Horrorshow:

Mjo, men går du tio minuter extra kan du vara säker på att du gått längre än sist. därför fungerar en vanlig klocka utmärkt

Det kan funka olika utmärkt för olika människor. Sluta försök ha rätt där det inte finns fel.


   
SvaraCitera

Horrorshow:

Mjo, men går du tio minuter extra kan du vara säker på att du gått längre än sist. därför fungerar en vanlig klocka utmärkt

Beror väl på hur fort man går [rolleyes]


   
SvaraCitera

Dennis:

Det kan funka olika utmärkt för olika människor. Sluta försök ha rätt där det inte finns fel.

[rolleyes]


   
SvaraCitera