Aviseringar
Rensa alla

Stekarens shitlist


Ämnesstartare

5. Klockor som går efter, fyfan vad dåligt samvete man får av dem

4. Folk som får pipig röst och börjar gråta så fort de kommer i kontakt med alkohol, snälla avstå hellre

3. Folk som väljer att ta bilen i morgonrusningen trots att de bara ska frakta arslet

2. Folk som svarar att de spelar Dart/Biljard när nan frågar om de idrottar, herrejösses

Och priset går till.........killar som använder keps ÄVEN när det är vinter

Och nu vill jag att ni hittar egna störande moment till shitlisten så ska jag ta ut de fem bästa (värsta?) och presentera nästa veckas...Stekarens shitlist. Varje tisdag.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

4. lol stör mig också på det 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:
4. lol stör mig också på det 

Jaa men mata på förslag nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folk som blir kleptomaner på fyllan, lol säger jag bara vi har en i skolan 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Stekaren

 


   
SvaraCitera

Stekaren

3. Folk som väljer att ta bilen i morgonrusningen trots att de bara ska frakta arslet

uh gjorde detta imorse för att jag försov mig och inte hann till tåget. hade sjuuuuukt bråttom och satt fast bakom en gubbe som körde i 50 på en 70-väg, och 40 på påfarten till motorvägen. kände mig gråtfärdig Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shitlists


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

killar som använder keps på gymmet! under sina set. det är magiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maki:
1. Stekaren 

PussHjärta

terrormat:

uh gjorde detta imorse för att jag försov mig och inte hann till tåget. hade sjuuuuukt bråttom och satt fast bakom en gubbe som körde i 50 på en 70-väg, och 40 på påfarten till motorvägen. kände mig gråtfärdig Gråter

Ahh det där låter bekant. Fattar inte varför de inte bara lämnar bilen hemma eller åker in mitt på dagen. Blir ju bättre för alla!

BrädLek:
Shitlists

svnfpudkA:
killar som använder keps på gymmet! under sina set. det är magiskt.

Bra, bra MATA!


   
SvaraCitera

1.folk som tycker att man är pk för att man inte skrattar åt deras knulla-brudar-i-röven-skämt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:
1.folk som tycker att man är pk för att man inte skrattar åt deras knulla-brudar-i-röven-skämt. 

Jag bestämmer numreringen här men för all del, mata på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kapselkaffe fyfan

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
kapselkaffe fyfan 

Ouf, den kan jag redan nu säga kommer bli svårslagen...men mata på, mata på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folk som har solglasögon när det inte är soligt.

Folk som inte vågar slåss man mot man utan alltid har ett kompisgäng med sig. 

Tjejer runt 13 som är ledsna över att deras pojkvän som man haft i några veckor har gjort slut.

Tonårspojkar som tror att de är biffar för att de har gymmat i nån månad.


   
SvaraCitera

Folk som har ett album på Facebook kallat "mina tattoos" och så är det en massa suddiga mobilbilder på en och samma (fula) tatuering.


   
SvaraCitera