Aviseringar
Rensa alla

Stelt


Ämnesstartare

Hejhej! Jag har precis blivit tsm med en kille jag har gillat såååå himla sjuukt länge. Vi snackar mycket på sms och telefon. Men jag vet inte vad vi ska snacka om länge. Asså de kan bli pinsamt.. Känns som om vi har pratat om allt. känns pin om vi snackar om samma sak hela tiden. 
Både jag och han är pratglada så de borde ju inte vara något problem. Men de är hemskt när de blir lite tyst. Snälla ge gärna tips och hur har ni gjort?


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag brukar dra till med frågan hur den andras dag varit eller så när det uppstår sådana tillfällen. Annars är intressen något man kan fylla upp tystnaden med också om man inte redan pratat om det, eller om man har hat för något så kan man dra till med det. 


   
SvaraCitera
reben

berätta nåt som hänt under dan
om de inte hänt ngt så berätta saker som hänt för länge sen
detta har jag gjort i 1,5 år nu, snart börjar mina ~*spännande stories*~ ta slut hehe

du kan även fråga "va tänker du på" ps. detta funkar mest om det är någon som 1. tänker 2. gillar o prata

annars kan du googla samtalsämnen

alkohol brukar oxo få en o prata mkt


   
SvaraCitera

försök att inte vara rädd för tystnad. tystnad är bra.


   
SvaraCitera

Hejpådej:
Hejhej! Jag har precis blivit tsm med en kille jag har gillat såååå himla sjuukt länge. Vi snackar mycket på sms och telefon. Men jag vet inte vad vi ska snacka om länge. Asså de kan bli pinsamt.. Känns som om vi har pratat om allt. känns pin om vi snackar om samma sak hela tiden. 
Både jag och han är pratglada så de borde ju inte vara något problem. Men de är hemskt när de blir lite tyst. Snälla ge gärna tips och hur har ni gjort?

Så var det oxå i början när jag hade fått en ny kompis. Haha efter att vi hade pratat om "förr i tiden" så fanns det inte så mycket mer att prata om. Fast ja vi tillslut hittade något att prata om. Saker man stör sig på, saker man tänkt på, vad man vill göra i framtiden, äns drömmar osv... Finns alltid något att prata om 🙂


   
SvaraCitera

Sexa ist


   
SvaraCitera

Det som hänt sen sist lär ju inte ha behandlats förut


   
SvaraCitera

S3ON:
Sexa ist

Instämmer


   
SvaraCitera