Aviseringar
Rensa alla

sthlmare: e ni av ett jögre värde??


Upplever att stockholmare är mycket drygare mot främlingar i stockholm. Tex i lilla staden jag kommer ifrån så fick man alltid höra ett ''oj förlåt'' om någon råkade stöta till en. Sen en gång i stockholm när jag och en tjej stötte emot varann i en stor folksamling då det var nån artist som spelade sa hon ''Men förhelvete sluta knuffas'' Blev paff


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mindfly: Upplever att stockholmare är mycket drygare mot främlingar i stockholm

utanför stockholm då?


   
SvaraCitera

dinkompis:

utanför stockholm då?

Mindre dryga (:


   
SvaraCitera

S3ON:

hur många andra städer än sthlm känner du till i sverige? 

Jag är inte jätte bra på städer i världen så men självklart så kan jag betydligt fler städer i Sverige än i något annat land.
Måste det vara just städer?

Göteborg, Malmö, Kalmar, Visby, Linköping, Södertälje, Norrtälje, Uppsala, Gävle, Kiruna, Lund, Luleå, Filipstad, Karlstad och Katrineholm.
Byar mindre städer: Tierp, Karlsholm, Vingåker, Motala, Örnsköldsvik, Kalix och Ronneby.
Det är inte ordnat från Nord till syd men jag vet var i Sverige de ligger och om du vill att jag ska dela in dem rätt så kan jag göra det.
Tycker du att jag kan tillräckligt om Sverige?
Dessutom så ska du ha koll på att det finns folk runt om i hela Sverige som knappt vet var vissa ställen ligger och kanske bara kan de allra mest välkända.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Spelar ingen roll så länge alla andra är mindre värd än mig.Cool

Än jag*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ekivok ekvilibrist:

än jag* >:)

Lol jag var inte först  :')

Pannkakssmöörgåsen:

Än jag*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill svara nej, men har börjat bli lite mörkrädd av hur folk från vissa hålor beter sig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Jag är inte jätte bra på städer i världen så men självklart så kan jag betydligt fler städer i Sverige än i något annat land.
Måste det vara just städer?

Göteborg, Malmö, Kalmar, Visby, Linköping, Södertälje, Norrtälje, Uppsala, Gävle, Kiruna, Lund, Luleå, Filipstad, Karlstad och Katrineholm.
Byar mindre städer: Tierp, Karlsholm, Vingåker, Motala, Örnsköldsvik, Kalix och Ronneby.
Det är inte ordnat från Nord till syd men jag vet var i Sverige de ligger och om du vill att jag ska dela in dem rätt så kan jag göra det.
Tycker du att jag kan tillräckligt om Sverige?
Dessutom så ska du ha koll på att det finns folk runt om i hela Sverige som knappt vet var vissa ställen ligger och kanske bara kan de allra mest välkända.

Haha ggggaaaash. 

Beror väl på vad du skall ägna dig åt i livet osv. tkr all sån där lära är överskattad numera när varenda jävel har tillgång till gpser osv 


   
SvaraCitera

subhuman girl: vill svara nej, men har börjat bli lite mörkrädd av hur folk från vissa hålor beter sig.

Hur beter de sig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ekivok ekvilibrist:

Hur beter de sig?

något trångsynta, ointelligenta och smått bakåtsträvande. känns dessutom som att var och varannan skåning är sdare. men kryllar av idioter här med så skulle väl inte direkt anse sthlmare ha ett högre värde. 


   
SvaraCitera

subhuman girl: något trångsynta, ointelligenta och smått bakåtsträvande.

Till skillnad från stadsbor som låtsas vara vidsynta och intelligenta när de i själva verket är lika trångsynta och dumma som alla andra... eller? Mycket glad Men ja, i städer bor det väl kanske lite fler högutbildade och progressiva människor och det är ju trevligt, men de kan vara ena jävla rövhål de också...


   
SvaraCitera

MarcusKing:
Stockholm är ju fan ghetto som fan och folket är fan ghetto där också.

Många fan i en mening. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

subhuman girl:

något trångsynta, ointelligenta och smått bakåtsträvande. känns dessutom som att var och varannan skåning är sdare. men kryllar av idioter här med så skulle väl inte direkt anse sthlmare ha ett högre värde. 

Har intelligenta människor ett högre värde? Varför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker skåningar är rätt så otrevliga mot främlingar, men de man lär känna via skolan är ju schyssta iaf. stockholmare är mer artiga i allmänhet


   
SvaraCitera
Lyra
 Lyra

självfallet, orkade korkade jävla bönder som röstar på SD, gå och mjölka era kor och håll käften 


   
SvaraCitera